metal2you Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Hoe maak je op de ps2 dat rook(rood) dat komt van de stuntplane? Greetz Metal Reageren
Bling Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Deze kun je met de R3-knop activeren, wat tevens de knop is om submissies in overheidsvoertuigen te starten. De Stuntplane kent geen submissie, maar in plaats hiervan activeert deze knop de rode rook uit het vliegtuig. @ _KoE_Mzungu: Klopt, en misschien had die vergelijking beter gemaakt kunnen worden. Ik dacht namelijk dat dit (wielen intrekken) met L3 moest, maar dat is dus niet zo. Reageren
metal2you Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Bedankt Bling was ff benieuw ernaar Greetz Metal Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Even een toevoeging: de knop R3 wordt normaal gesproken bij vliegtuigen gebruikt om de wielen in te trekken. Dit kan niet bij de Stuntplane, daarvoor in de plaats dus die rook onder die knop. Reageren
game~skater Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 bij de cropduster is dit ook maar dan witte rook Reageren
hielkeh Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 dit is geen rook maar een vloeistof die over de akkers word gespoten met de cropduster, volgens mij is dit mest maar dat weet ik niet zeker. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Mest is nog altijd niet zo wit en dun dat het in een wolke zit. Het is gewoon water. Omdat het een sproeivliegtuigje is. Dit zie je wel vaker in grote landen, waar boeren vaak te grote akkers hebben om het via het land van water te voorzien Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 dit is geen rook maar een vloeistof die over de akkers word gespoten met de cropduster, volgens mij is dit mest maar dat weet ik niet zeker. Bij de stuntplane is het wel rook, bij de Cropduster is het inderdaad water (of enig andere vloeistof) om over de akkers te spuiten. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 dit is geen rook maar een vloeistof die over de akkers word gespoten met de cropduster, volgens mij is dit mest maar dat weet ik niet zeker. Bij de stuntplane is het wel rook, bij de Cropduster is het inderdaad water (of enig andere vloeistof) om over de akkers te spuiten. maar er zit ook zon hooi ding aan de vleugels Reageren
MartyCeha Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Hooi watte? Hooi -vork -wagen -baal -beestje -kist -koorts -land -wagen -zolder. Welke is het nu? En als je die uitsteeksels aan de vleugels bedoelt: Dat zijn de leidingen voor het water Het moet toch ergens uitkomen hè? Reageren
WackoX Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Het moet toch ergens uitkomen hè? maar even serieus, ik wist nooit dat het water was, kan je er nog iets speciaals mee? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Je kan er niets speciaals mee. Ik kwam eerst ook niet tot de ontdekking dat het een sproeivliegtuig was Reageren
js007 Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Deze kun je met de R3-knop activeren, wat tevens de knop is om submissies in overheidsvoertuigen te starten. De Stuntplane kent geen submissie, maar in plaats hiervan activeert deze knop de rode rook uit het vliegtuig. @ _KoE_Mzungu: Klopt, en misschien had die vergelijking beter gemaakt kunnen worden. Ik dacht namelijk dat dit (wielen intrekken) met L3 moest, maar dat is dus niet zo. zou het kunnen dat er een zijmissie voor de stuntplain was voorzien , vanwegen de rook bv/ om een akker te besproeien Reageren
pasgal Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 zou het kunnen dat er een zijmissie voor de stuntplain was voorzien , vanwegen de rook bv/ om een akker te besproeien Het kan best maar ik denk het niet. Ik denk meer dat het is om SA een beetje op te fleuren.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.