gamer_edo Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2007 hey weet er iemand waar ik de general lee (van de film 'the dukes of hazzard') kan downloaden (weet er ook iemand waar je de dmagic wheelmod kan download (de automatische versie)) en weet er iemand nog sites met coole auto's voor vc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Omar- Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2007 heyweet er iemand waar ik de general lee (van de film 'the dukes of hazzard') kan downloaden (weet er ook iemand waar je de dmagic wheelmod kan download (de automatische versie)) en weet er iemand nog sites met coole auto's voor vc Van de mod weet ik niet maar een paar goede Gradn Theft Auto modding site's wel! Onze eigen die van gtagames dus! GTAinside gtaplace Ik hoop dat je er wat aan hebt. MVG, Omar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2007 (bewerkt) Met ook weer een beetje zoek werk heb ik de General lee van '' The Dukes Of Hazzard '' , Toch gevonden. >Klik hier.< Dan scroll je naar beneden en dan zie je de General Lee. En als bewijs heb ik er ook een screen van: Bewerkt: 21 november 2007 door gekkieJ01 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gamer_edo Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 november 2007 (bewerkt) ok thanx ik heb de dmagic wheelmod al in de vcm versie Bewerkt: 21 november 2007 door gamer_edo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lisss Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2007 Hoe moet je het in het spel zette als het een WinRAR bestand is ? en hoe moet je het in het spel zette als het een WinZip bestand is ? xD want ik snap er niets van met Nieuwe skins en auto's enzo in het spel zette ! wil iemand me alsjeblieft helpen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2007 Zowel Winrar als Winzip bestanden zijn ingepakte bestanden. Deze dien je eerst uit te pakken voordat je ze in het spel kan zetten. Dit moet je doen met de programma's Winrar en Winzip of vergelijkbare programma's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2007 Eerst WinRar even downloaden en installeren. Daarmee kun je dus zoal .zip als .rar bestanden openen. Dan pak je het uit door rechtermuisklik op de bestandjes. Dan download je de IMG Tool. Je opent met de IMG Tool het bestand gta3.img, dit bevindt zich in C:/Program Files/Rockstargames/GTA Vice City/Models. Je zoekt het bestandje op dat je moet vervangen (staat meestal in de ReadMe van de mod). Dit doe je door in de IMG Tool naar 'commands' en dan 'find' te gaan. Dan zoek je het. Je selecteert het bestandje en klikt er met de rechtermuisknop op. Eerst klik je op extract (om een reserve te maken) en selecteerd een map. Dan klik je op replace, en dan selecteer je het gelijknamige bestandje dat je hebt uitgepakt. Doe dit met alle benodigde bestandjes en klaar is Lisss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangstajoe Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2008 Hoe moet je het in het spel zette als het een WinRAR bestand is ?en hoe moet je het in het spel zette als het een WinZip bestand is ? xD want ik snap er niets van met Nieuwe skins en auto's enzo in het spel zette ! wil iemand me alsjeblieft helpen ? Met een SAMI, een automatische auto installer. Het is echt makkelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2008 (bewerkt) Dat kan niet, want SAMI is gemaakt om mods voor San Andreas te instaleren, niet Vice City. Verder raad ik de topicstarter aand e kleine tut van Martyceha hierboven te volgen, en als je het niet echt snapt kun je nog altijd >>deze<< uitgebreidde tutorial doorlezen. EDIT: Inderdaad. :$ Bewerkt: 19 september 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2008 Hebben de mensen niet door dat ze reageren in een topic van een jaar oud? Het voegt niet echt iets aan het topic toe... MegaPilot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommyGunz Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2008 Maar je hebt nog het programma GTA mod installer. Met de nieuwste versie kun je mods in Vice City en GTAIII zetten. Ook kun je VC mods in III mods omzetten. En je kunt ze ook deinstalleren. Het ziet er niet zo mooi uit als SAMI maar het werkt wel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
69-Dodge-01 Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 Met ook weer een beetje zoek werk heb ik de General lee van '' The Dukes Of Hazzard '' , Toch gevonden. >Klik hier.< Dan scroll je naar beneden en dan zie je de General Lee. En als bewijs heb ik er ook een screen van: en dan dacht ik dat die nog wel voor sa zou zijn... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 Met ook weer een beetje zoek werk heb ik de General lee van '' The Dukes Of Hazzard '' , Toch gevonden. >Klik hier.< Dan scroll je naar beneden en dan zie je de General Lee. En als bewijs heb ik er ook een screen van: en dan dacht ik dat die nog wel voor sa zou zijn... gefeliciteerd, de vorige post was bijna een jaar geleden en deze post voegt echt helemaal niks toe aan het topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 Met ook weer een beetje zoek werk heb ik de General lee van '' The Dukes Of Hazzard '' , Toch gevonden. >Klik hier.< Dan scroll je naar beneden en dan zie je de General Lee. En als bewijs heb ik er ook een screen van: en dan dacht ik dat die nog wel voor sa zou zijn... gefeliciteerd, de vorige post was bijna een jaar geleden en deze post voegt echt helemaal niks toe aan het topic. Inderdaad, Laat zulke posts in het vervolg achterwege a.u.b (sorry voor mod gedrag maar het is mijn 1000ste post ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.