Mirrrr Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Ik heb een beetje een raar probleem. Ik gebruik eigenlijk altijd FireFox. Maar op het moment dat ik een afbeelding wil opslaan doet FF het dus niet. Hij vraagt wel hoe ik hem wil noemen en waar ik hem wil plaatsen maar op het moment dat ik dan in mijn documenten ga zoeken dan staat er niks. Dit is op beide pc's zo dus ik denk dat het aan een instelling van FireFox ligt. Met IE7 kan ik trouwens wel gewoon plaatjes opslaan. Is er iemand die me kan helpen? Heel erg bedankt Reageren
HerrieM Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Ik weet dat deze oplossing bij jouw niet blijkt te werken omdat je het bestand nergens hebt staan, maar toch plaats ik even de meest voor de handliggende oplossing. (Mocht iemand anders ongeveer hetzelfde probleem hebben) Sluit Firefox af. Verwijder het bestand downloads.rdf Deze is te vinden bij: C:\Documents and Settings\[Gebruiker]\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\[80fqq5r0].default het tussen [ ] gedeelte is variabel. Om het bestand te vinden moet je in Explorer wel Verborgen bestanden en mappen weergeven hebben aangevinkt. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Ik heb het bij beide pc's geprobeerd. De eerste pc is een pc met Vista en daar werkt het dus niet. Bij de XP pc werkt het wel. In ieder geval onwijs bedankt HerrieM voor de paar uur die je me hebt geholpen op msn. Dus als iemand de oplossing voor Vista weet of me tenminste kan vertellen waar downloads.rdf staat. Want dat bestandje kan ik dus bij Vista nergens vinden. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Ik heb even gezocht en ik vind het bestandje download.rdf bij mij ook niet. Maar vind je de map niet? Het zou moeten zitten in C:\Users\[Hanneswasco]\AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profiles\[ug0x93x8.default] Daaronder zit dan nog een submap Cache en 2 files 'XPC.mlf' 'XUL.mlf'. Lukt het nu? Of had je dat al gevonden? Anders kan je ook eens bij 'Zoeken' het bestandje 'download.rdf' intypen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.