Jump to content

grfx doen raar :(

Recommended Posts

Geplaatst:

hey kan iemand me hier bij helpen ben hier op dit forum beland met een beetje googlelen

is er een soort update of patch dat dit kan verhelpen ?

ik heb de 100% savegame er op gezet omdat ik het spel op ps2 al ooit heb uitgespeeld dus geen 2de keer en wil wat fun beleven maar zo gaat het nie echt :(

22693433zy1.jpg

alvast bedankt

Geplaatst:
hey kan iemand me hier bij helpen ben hier op dit forum beland met een beetje googlelen

is er een soort update of patch dat dit kan verhelpen ?

Hey, sixTgen! Welkom op het forum! :)

Ik denk niet dat er een patch is die dit probleem zal verhelpen, want ik acht de kans groot dat het probleem bij je videokaart ligt. In dat geval is het beste wat je kunt doen de nieuwste drivers downloaden en hopen dat het probleem daarmee opgelost is.

Om een driver te kunnen downloaden, zul je eerst achter het type videokaart moeten komen. Mocht je dit zo even niet weten, ga dan naar 'start' > 'uitvoeren'. Typ in de zoekbalk 'dxdiag' in, en open het tabblad 'beeldscherm' om jouw type videokaart te zien. Zodra je deze hebt, kun je de geschikte driver voor jou videokaart zoeken. Indien je verder niet echt bekend bent met het downloaden van drivers, raad ik je aan het door iemand anders te laten doen die er meer verstand van heeft. Zo voorkom je verkeerde drivers én dus de kans op fouten. Succes!

Geplaatst: (bewerkt)

Zoals -Matthijs- al zegt je drivers uploaden. Maar ik heb dit probleem ook wel eens als ik net een mod heb gedownload en hij trekt te veel energie dan word de game helemaal raar.

Heb je er net mods ingezet?

MVG,

Omar

Bewerkt: door -Omar-
Geplaatst:
Zoals -Matthijs- al zegt je drivers uploaden. Maar ik heb dit probleem ook wel eens als ik net een mod heb gedownload en hij trekt te veel energie dan word de game helemaal raar.

Heb je er net mods ingezet?

MVG,

Omar

nope niks mods gebruik en drivers zijn up to date

ik ga het eens proberen op mijn vaste pc dit is een laptop

ik zal laten weten of het werkt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...