Scarface92 Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2007 Beste Leden! Soms denk ik dat VCS te simpel is gemaakt.. Dan moet ik denken aan de Cherry Popper Ice cream. In Vice City staat er duidelijk een bord maar niet in VCS. Dat is hetzelfde als bij de Kaufman Cabs.. Nu weet je niet of de bedrijven er wel of niet zijn. Ik denk bijvoorbeeld dat de Cherry Popper Ice cream nog niet bestaat in VCS. Omdat de 2 ijstieten er niet op staan en er geen bord met reclame hangt! Ook is dat zo bij de malibu club,in VC staat er met mooie letters duidelijk: MALIBU op maar in VCS staat er niks.. Eigenlijk vind ik dit best raar..Is hier een logische verklaring voor in VCS? Greetz, GrandTheftTwanO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2007 Ik denk omdat VCS 2 jaar voor VC afspeelt daardoor zullen de meeste bedrijven nog moeten beginnen. Een goed voorbeeld daar voor is Sunshine Auto's. In VCS zie je dat daar een bouwput is en dat ze bezig zijn met het gebouw te bouwen. 2 jaar later in VC kun jij dit gebouw zelf kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 november 2007 (bewerkt) Ik denk omdat VCS 2 jaar voor VC afspeelt daardoor zullen de meeste bedrijven nog moeten beginnen. Een goed voorbeeld daar voor is Sunshine Auto's. In VCS zie je dat daar een bouwput is en dat ze bezig zijn met het gebouw te bouwen. 2 jaar later in VC kun jij dit gebouw zelf kopen. Ja,maar ik neem aan dat de malibu club al vrij oud is in Vice City? Dan moet er toch wel een bord op staan met reclame ofzoiets,lijkt mij.. Net zoals ze dat hebben gedaan in Gta Vice City.. Bewerkt: 21 november 2007 door GrandTheftTwanO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2007 Mischien dat het voor VCS een goed lopend bedrijf was. Maar dat het tijdens VCS falliet is gegaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 november 2007 Mischien dat het voor VCS een goed lopend bedrijf was. Maar dat het tijdens VCS falliet is gegaan. Ja,het is in Gta Vice City 1986 een goed lopend bedrijf en in VCS in 1984 niet? Dat lijkt mij onvoorstelbaar omdat de Malibu Club alltijd al goed lopend is geweest.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2007 Mischien dat het voor VCS een goed lopend bedrijf was. Maar dat het tijdens VCS falliet is gegaan. Ja,het is in Gta Vice City 1986 een goed lopend bedrijf en in VCS in 1984 niet?Dat lijkt mij onvoorstelbaar omdat de Malibu Club alltijd al goed lopend is geweest.. Is dat echt zo moeilijk te geloven? In twee jaar kan veel gebeuren, het gebouw stond er al en dan hoeft er alleen maar iemand te zijn met het idee en het geld om zo'n club te realiseren. Zo raar is het dus ook niet dat er in VCS nog weinig sporen te vinden zijn van de door jouw genoemde bedrijven, ze waren er simpelweg nog niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 november 2007 Mischien dat het voor VCS een goed lopend bedrijf was. Maar dat het tijdens VCS falliet is gegaan. Ja,het is in Gta Vice City 1986 een goed lopend bedrijf en in VCS in 1984 niet?Dat lijkt mij onvoorstelbaar omdat de Malibu Club alltijd al goed lopend is geweest.. Is dat echt zo moeilijk te geloven? In twee jaar kan veel gebeuren, het gebouw stond er al en dan hoeft er alleen maar iemand te zijn met het idee en het geld om zo'n club te realiseren. Zo raar is het dus ook niet dat er in VCS nog weinig sporen te vinden zijn van de door jouw genoemde bedrijven, ze waren er simpelweg nog niet. Tja,wel raar dat er veel reclame word gemaakt voor de Sunshine Auto's in VCS.. Maar niet voor alle andere bedrijven die ook in VC waren. Misschien had Rockstar er geen zin meer in om al die dingen te maken Maarja,ik moet het maar geloven wat jij zegt anders komen we er nog niet uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2007 Door de DJ van Fresh 105 wordt in de intro het nummer 'It's Like That' van Run DMC gezegt: '...Vice City, Vice bitches, Club Malibi, we're going....'. En Fresh 105 was er niet meer in VC, dus ik neem aan dat Malibu wel al bestond. Misschien een andere locatie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 november 2007 Door de DJ van Fresh 105 wordt in de intro het nummer 'It's Like That' van Run DMC gezegt: '...Vice City, Vice bitches, Club Malibi, we're going....'. En Fresh 105 was er niet meer in VC, dus ik neem aan dat Malibu wel al bestond. Misschien een andere locatie? Idd,ik zat net even VCS te spelen en ik hoorde het ook. Ik denk niet dat het een andere locatie had.. Dan was dat al lang bekend gemaakt in Vc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.