moechy Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 (bewerkt) hallo srry voor mijn zoveelste post over dit ik heb de zoekfunctie gebruikt en kwam bij een post uit waar ze wel stonden maar ze werkten niet dus nu is mijn vraag.wie kan me die 2bestandjes geven om van V2 naar V1 te gaan downgrader heb ik al. Bewerkt: 21 november 2007 door moechy Reageren
Bigstijn Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 hallo srry voor mijn zoveelste post over dit ik heb de zoekfunctie gebruikt en kwam bij een post uit waar ze wel stonden maar ze werkten niet dus nu is mijn vraag.wie kan me die 2bestandjes geven om van V2 naar V1 te gaan downgrader heb ik al. Die bestandjes van v1 kan je in deze tutorial vinden: >klik<. Plaats de bestandjes over je huidigge heen, deze staan overigens in 'Deze Computer'> 'C' of 'D' (Of een andere externe schijf)> 'Program Files'> 'Rockstar games'> 'GTA San Andreas'> 'Data'> 'Script' en plaats de bestandjes uit de post over de oude heen, let er wel op dat je savegames van v2.00 niet meer zullen werken. Je zal dus overnieuw moeten beginnen of een savegame moeten downloaden. Ik heb voor de handig heid de regel met de v1.00 bestandjes gequote zodat je zeker weet dat je niet de verkeerde pakt (Je hoeft die map niet aantemaken tenzij je de hele tutorial wil volgen..) Je maakt nog een nieuwe map aan in script en die noem je V1. Je download dit bestand en dit bestandje en je plaatst dat in die map V1. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.