stoellen Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 (bewerkt) hoe moet ik ouwtos vervoeren en dat ze er niet van de wagen af vallen ???????? Bewerkt: 21 november 2007 door stoellen
Rensch Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 hoe moet ik ouwtos vervoeren en dat ze er niet van de wagen af vallen ???????? Ik denk dat je auto's bedoelt wat je dus zo schrijft --> Auto's Maaruh ... wat bedoel je precies met auto's vervoeren die niet van de wagen afvallen?
stoellen Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2007 hoe moet ik ouwtos vervoeren en dat ze er niet van de wagen af vallen ???????? Ik denk dat je auto's bedoelt wat je dus zo schrijft --> Auto's Maaruh ... wat bedoel je precies met auto's vervoeren die niet van de wagen afvallen? ik bedoel dat ik outos kan vervoeren maar dat ze niet dan de vrachtwagen af vallen
Galiorix Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Dit is helaas niet mogelijk, het enige om auto's te vervoeren is met een Towtruck of een Tractor, waar je hem achter kan haken. Maar dat gaat louter nog langzamer als gewoon rijden dus het is best zinloos. Greetz
stoellen Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2007 (bewerkt) Dit is helaas niet mogelijk, het enige om auto's te vervoeren is met een Towtruck of een Tractor, waar je hem achter kan haken. Maar dat gaat louter nog langzamer als gewoon rijden dus het is best zinloos.Greetz ga maar dan vallen ze er af blijven motoer er wel op staan ???? Bewerkt: 21 november 2007 door stoellen
Rensch Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Motoren kun je geloof ik niet optillen met een Towtruck Maar zeker weten doe ik het niet ...
hielkeh Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 (bewerkt) het is wel zo dat je als je met een towtruck/tractor botst dat de tractor/towtruck de meeste klappen op zal vangen en je voertuig dus heel blijft. ik raad je persoonlijk de tractor aan omdat je daarvan de banden niet lek kan schieten, dit is erg handig met politie achter je aan. vervoeren met een packer of dumper is vrijwel onmogenlijk omdat de engine van SA het niet ondersteund dat 2 voertuigen op elkaar staan, waardoor deze gaan schuiven en veel beschadiging oplopen. anders kan je proberen om je auto met behulp van de packer in de open oplegger te rijden. deze kun je achter de tanker, linerunner en de roadtrain koppelen, en los maken door een scherpe bocht te maken, of door er met de camera een foto van te maken. het nadeel is alleen dat je hem er heel moeilijk weer uit krijgt. Bewerkt: 21 november 2007 door hielkeh
stoellen Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2007 het is wel zo dat je als je met een towtruck/tractor botst dat de tractor/towtruck de meeste klappen op zal vangen en je voertuig dus heel blijft. ik raad je persoonlijk de tractor aan omdat je daarvan de banden niet lek kan schieten, dit is erg handig met politie achter je aan.vervoeren met een packer of dumper is vrijwel onmogenlijk omdat de engine van SA het niet ondersteund dat 2 voertuigen op elkaar staan, waardoor deze gaan schuiven en veel beschadiging oplopen. anders kan je proberen om je auto met behulp van de packer in de open oplegger te rijden. deze kun je achter de tanker, linerunner en de roadtrain koppelen, en los maken door een scherpe bocht te maken, of door er met de camera een foto van te maken. het nadeel is alleen dat je hem er heel moeilijk weer uit krijgt. maar als ik het achter een tractor doe dat ken gewoon dan ken ik het er achter hangen
Bigstijn Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 het is wel zo dat je als je met een towtruck/tractor botst dat de tractor/towtruck de meeste klappen op zal vangen en je voertuig dus heel blijft. ik raad je persoonlijk de tractor aan omdat je daarvan de banden niet lek kan schieten, dit is erg handig met politie achter je aan.vervoeren met een packer of dumper is vrijwel onmogenlijk omdat de engine van SA het niet ondersteund dat 2 voertuigen op elkaar staan, waardoor deze gaan schuiven en veel beschadiging oplopen. anders kan je proberen om je auto met behulp van de packer in de open oplegger te rijden. deze kun je achter de tanker, linerunner en de roadtrain koppelen, en los maken door een scherpe bocht te maken, of door er met de camera een foto van te maken. het nadeel is alleen dat je hem er heel moeilijk weer uit krijgt. maar als ik het achter een tractor doe dat ken gewoon dan ken ik het er achter hangen Meestal hoort een voertuig (Behalve motors) altijd goed aan de towtruck of tractor te zitten. Hier dingen wat je vooral niet moet doen: 1. Ga vooral geen scherpe bochten maken, je voertuig vliegt er gewoon simpel weg af. 2. Maak geen slingers op normale wegen, auto chauffeur's zullen simpel weg boos er door heen rijden oftewel je kan dus overnieuw beginnen. 3. Voer de code 'RIPAZHA' niet in! (Auto's vliegen) Dit zal je een soort salto effect geven wanneer je de lucht in gaat. Zoals Hielkuh al zij ondersteunen voertuigen elkaar niet en zullen simpel weg snel gaan roken en veel schuif bewegingen maken, met een motor zal dit ook niet lukken want er gebeurt gewoon het zelfde. De enige manier om een motor te vervoeren zal een magneet aan een helikopter zijn die je alleen in de missie Up, Up and Away! krijgt. Je kan deze wel krijgen als je gaat modden, maar dit raad ik je aan niet te doen. Dan blijft er een manier over, er gewoon op rijden.
Fiegel5 Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 het is wel zo dat je als je met een towtruck/tractor botst dat de tractor/towtruck de meeste klappen op zal vangen en je voertuig dus heel blijft. ik raad je persoonlijk de tractor aan omdat je daarvan de banden niet lek kan schieten, dit is erg handig met politie achter je aan.vervoeren met een packer of dumper is vrijwel onmogenlijk omdat de engine van SA het niet ondersteund dat 2 voertuigen op elkaar staan, waardoor deze gaan schuiven en veel beschadiging oplopen. anders kan je proberen om je auto met behulp van de packer in de open oplegger te rijden. deze kun je achter de tanker, linerunner en de roadtrain koppelen, en los maken door een scherpe bocht te maken, of door er met de camera een foto van te maken. het nadeel is alleen dat je hem er heel moeilijk weer uit krijgt. maar als ik het achter een tractor doe dat ken gewoon dan ken ik het er achter hangen Meestal hoort een voertuig (Behalve motors) altijd goed aan de towtruck of tractor te zitten. Hier dingen wat je vooral niet moet doen: 1. Ga vooral geen scherpe bochten maken, je voertuig vliegt er gewoon simpel weg af. 2. Maak geen slingers op normale wegen, auto chauffeur's zullen simpel weg boos er door heen rijden oftewel je kan dus overnieuw beginnen. 3. Voer de code 'RIPAZHA' niet in! (Auto's vliegen) Dit zal je een soort salto effect geven wanneer je de lucht in gaat. Zoals Hielkuh al zij ondersteunen voertuigen elkaar niet en zullen simpel weg snel gaan roken en veel schuif bewegingen maken, met een motor zal dit ook niet lukken want er gebeurt gewoon het zelfde. De enige manier om een motor te vervoeren zal een magneet aan een helikopter zijn die je alleen in de missie Up, Up and Away! krijgt. Je kan deze wel krijgen als je gaat modden, maar dit raad ik je aan niet te doen. Dan blijft er een manier over, er gewoon op rijden. als je nou dus gewoon met het voertuig zelf gaat rijden en je sloopt het dan kan je altijd naar een van je savehouses gaan en daar even je auto in de garage zetten of naar een spray shop gaan. ook kan je cheaten hier voor en namelijk wel de: Maximum health & armor, $250.000,=cheat die voor de pc zo luid: HESOYAM en voor de ps2 en de xbox kijk je effe hier.
Dutchy3010 Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Kijk voortaan iets verder dan je neus lang is, dan had je hier nog wel een heel recent topic gevonden over ditzelfde onderwerp... Even zoekfunctie gebruiken, is zeker een oplossing.
Recommended Posts