Fbi-Crew Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Uhmm... Wie weet het ps: sorry herrie m ik d8 even dat het die modding-dinges was Reageren
gta-pilot Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 al in de MTL gekeken? en weer niet zo ongeduldig Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 22 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Jah maar kan niets vinden Reageren
K.O. Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 (bewerkt) In de MTL staat (nog) niks over geluid veranderen. Ik ben een hele tijd geleden begonnen aan een tutorial, maar moet nog steeds de tijd en zin vinden om m af te krijgen Anyway, ik kan wel even een versimpelde uitleg geven. Het programma dat je moet gebruiken is SAAT (San Andreas Audio Toolkit), of in ieder geval een variant erop. T originele SAAT heeft een command-line interface. Dat wil zeggen dat je commands moet typen in zo'n DOS schermpje om geluiden te verwisselen. Dit is nogal onhandig en/of lastig, dus raad ik je aan om een Point-and-Click versie te downloaden, oftewel een GUI (Graphic User Interface). Ikzelf raad je de SAAT GUI FrontEnd 1.0 final van Alci aan. Met Google kun je m denk ik wel vinden. Ik heb zelf zo even geen link bij de hand. Alle bestanden moet je gewoon in je GTA map zetten. Vervolgens open je SaatGuiFrontend.exe en de rest wijst zich vanzelf. Je krijgt duizenden en duizenden geluiden te zien waar je de goede uit moet gaan halen. Dat is t lastigste van audio-modding, de bestanden zijn niet echt netjes gerangschikt.. Een veel gebruikt geluid is de sirene. Deze weet ik toevallig te vinden: SFX\GENRL\Bank_068\sound_012 en sound_013 Suc6 Edit: oh ja, ik zie het weer net iets te laat -_-" sorry In VC heb je een map 'audio' waar een heleboel kleine geluidsbestandjes staan, die natuurlijk makkelijk te vervangen zijn. De SFX geluiden enzo zitten volgens mij echter in een archief, waar je met een bepaalde Tool wijzigingen in kan maken. Zoek daar even naar. Met Google of op andere sites ofzo. Bewerkt: 22 november 2007 door K.O. Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 22 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2007 In de MTL staat (nog) niks over geluid veranderen. Ik ben een hele tijd geleden begonnen aan een tutorial, maar moet nog steeds de tijd en zin vinden om m af te krijgen Anyway, ik kan wel even een versimpelde uitleg geven. Het programma dat je moet gebruiken is SAAT (San Andreas Audio Toolkit), of in ieder geval een variant erop. T originele SAAT heeft een command-line interface. Dat wil zeggen dat je commands moet typen in zo'n DOS schermpje om geluiden te verwisselen. Dit is nogal onhandig en/of lastig, dus raad ik je aan om een Point-and-Click versie te downloaden, oftewel een GUI (Graphic User Interface). Ikzelf raad je de SAAT GUI FrontEnd 1.0 final van Alci aan. Met Google kun je m denk ik wel vinden. Ik heb zelf zo even geen link bij de hand. Alle bestanden moet je gewoon in je GTA map zetten. Vervolgens open je SaatGuiFrontend.exe en de rest wijst zich vanzelf. Je krijgt duizenden en duizenden geluiden te zien waar je de goede uit moet gaan halen. Dat is t lastigste van audio-modding, de bestanden zijn niet echt netjes gerangschikt.. Een veel gebruikt geluid is de sirene. Deze weet ik toevallig te vinden: SFX\GENRL\Bank_068\sound_012 en sound_013 Suc6 Uhm... sorry ik had eerder moeten zeggen dat vooor vice city was Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 23 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2007 ik zocht de heletijd al naar op goog le maar ik zie alleen dingen die er niets mee te maken hebben of gwn voor san andeas is pff Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Met dit programma kan je het archief van de SFX (sound effects) van Vice City en GTA3 openen. In dit topic op GTAForums.com kan je zien van wat welk geluid is.(moet je wel engels kunnen ) Greetz Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 23 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Met dit programma kan je het archief van de SFX (sound effects) van Vice City en GTA3 openen. In dit topic op GTAForums.com kan je zien van wat welk geluid is.(moet je wel engels kunnen )Greetz Hij doet het niet als ik op die dinges.exe klik die ik moet klikken doet hij het niet want da staat er zo'n ding van rapport verzenden pff Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Met dit programma kan je het archief van de SFX (sound effects) van Vice City en GTA3 openen. In dit topic op GTAForums.com kan je zien van wat welk geluid is.(moet je wel engels kunnen )Greetz Hij doet het niet als ik op die dinges.exe klik die ik moet klikken doet hij het niet want da staat er zo'n ding van rapport verzenden pff áls je de Readme had gelezen stond daar dat je allebei de .exe's in de audio map moet plaatsen Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.