-Omar- Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Zoals de titel luitd: War is in de Nederlandstalige Cs2 versie van Photoshop: blending mode? Want ik heb het nodig voor een van Slimm. Alvast bedankt MVG, Omar Reageren
.Levi. Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Blending Options = Opties voor overvloeien Ik heb twee goede sites voor je zodat je termen van de Engels geschreven Adobe Photoshop kunt vertalen naar het Nederlands. klik(1), klik(2) Reageren
Lowkick Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Je kan het beste gwn de engelse versie ervan gaan downloaden, ik had ook NL versie maar dat gaat echt niet lukken met tutorials. Reageren
-Omar- Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Oké, maar weet iemand ook waar "Opties voor overvloeien" dan staat? Reageren
.Levi. Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Je kunt er heen gaan door op je Layer (Laag) met je rechtermuisknop te drukken of naar Laag > Laagstijl > Opties voor overvloeien Reageren
-Omar- Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Je kunt er heen gaan door op je Layer (Laag) met je rechtermuisknop te drukken of naar Laag > Laagstijl > Opties voor overvloeien Oke, zou ik alle tut's ook met CS3 kunnen doen? Reageren
.Levi. Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Je kunt er heen gaan door op je Layer (Laag) met je rechtermuisknop te drukken of naar Laag > Laagstijl > Opties voor overvloeien Oke, zou ik alle tut's ook met CS3 kunnen doen? Jahoor, dat is zeker mogelijk. Het is de nieuwste versie van Adobe Photoshop dus tekort komen aan tools, filters wat dan ook zal niet gebeuren. Reageren
-Omar- Geplaatst: 22 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Je kunt er heen gaan door op je Layer (Laag) met je rechtermuisknop te drukken of naar Laag > Laagstijl > Opties voor overvloeien Oke, zou ik alle tut's ook met CS3 kunnen doen? Jahoor, dat is zeker mogelijk. Het is de nieuwste versie van Adobe Photoshop dus tekort komen aan tools, filters wat dan ook zal niet gebeuren. Mooi want die heb ik gekregen van me pa! Reageren
.Antonio Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Je kunt er heen gaan door op je Layer (Laag) met je rechtermuisknop te drukken of naar Laag > Laagstijl > Opties voor overvloeien Oke, zou ik alle tut's ook met CS3 kunnen doen? Jahoor, dat is zeker mogelijk. Het is de nieuwste versie van Adobe Photoshop dus tekort komen aan tools, filters wat dan ook zal niet gebeuren. Mooi want die heb ik gekregen van me pa! Ik ook! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.