Nielsm Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Hallo Mensen Weet iemand misschien hoe de MultiPlayer van Call of Duty 4 werkt ? Ik heb hem trouwens op de PC Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Hallo Mensen Weet iemand misschien hoe de MultiPlayer van Call of Duty 4 werkt ? Ik heb hem trouwens op de PC Hey, NielsM! Welkom op het forum! Na de installatie van Call of Duty 4 moet je 2 icoontjes op je bureaublad zien staan: één voor de singeplayer en één voor de multiplayer. Via deze laatste is het mogelijk om de multiplayer te starten, dus dubbelklik hem aan. Het spel start. Vervolgens is het zaak om je profiel te selecteren waarmee je graag wilt spelen. Zodra je deze gekozen hebt, ga je naar 'join a game' en kun je in principe direct al servers joinen. Zorg er echter wel voor dat source op 'internet' staat en dat de multiplayer niet door de firewall tegengehouden wordt. Indien dit namelijk het geval is, ontvang je geen servers van de Master Server. Veel (speel)plezier! Reageren
Nielsm Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Zorg er echter wel voor dat source op 'internet' staat Hoe doe ik dat dan ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Hoe doe ik dat dan ? Dit kun je helemaal bovenin het scherm doen waar je normaal gesproken uit de servers kunt kiezen. Hier een screenshot ter verduidelijking: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.