troetelbeertje Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 altijd nadat ik een mod geinstaleerd heb sluit ie af nadat ik geladen heb ik besloot dan maar heb terug te instaleren ie werkte en nu doe ik weer een mod een weeral kaboem ik deed dit eerst http://www.nomorehotcoffee.com/ de 2de instaleren enz iemand ideen wat ik kan doen? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Ja, je hebt waarschijnlijk versie 2 van het spel die niet modbaar is. Oftewel je kan geen mods instaleren, hoe kan ik wel mods instaleren? Eerst kijken of jij echt versie 2 hebt, anders licht het ergens anders aan. Hoe kan ik zien welke versie ik heb? V1.00: Dit staat nergens, je kan dit ook niet terug vinden in het spel. Bij deze versie kan je wel modden. V1.1: Dit staat rechtsonder in het hoofdmenu, als je deze versie hebt kan je wel modden. V2.00: Dit staat ook rechtsonder in het hoofdmenu, als je deze versie hebt kan je niet modden. Ik heb inderdaad versie 2, wat nu? Gebruik deze patch: >klik< om wel te kunnen modden, probeer de mod nu nog eens te instaleren, veel succes Je versie wordt inderdaad dus modbaar, maar je savegames zullen wel versie 2.00 blijven als je die hebt. Reageren
troetelbeertje Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2007 ow als ik het zo lees ik had gedowngrade met dat ding voor te kunne modden en een game van v2.00 geload kan het daar aan liegen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.