Jump to content

Dirextx 10 Vista

Recommended Posts

Geplaatst:

Is er ook een directx10 voor windows xp?

En kan ik overschakelen naar windows vista en kan ik dan directx10 erop krijgen en behoud ik dan mij noude bestanden accounts etc?

Geplaatst:
Is er ook een directx10 voor windows xp?

En kan ik overschakelen naar windows vista en kan ik dan directx10 erop krijgen en behoud ik dan mij noude bestanden accounts etc?

Er is (nog) geen DirectX10 voor XP die je kan downloaden maar volgens mij is het wel verkrijgbaar als je een DX10 videokaart koopt. Als je overschakelt naar Vista behoud je je oude bestanden, máár je accounts moet je opnieuw aanmaken en de software opnieuw instaleren ;)

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Dus ik houd wel alles wat op de pc staat? maar als de accounts weg zijn zijn de bestanden er ook niet meer zoals mijn documenten etc.

En kan ik altijd nog weer terug naar Windows xp?

Geplaatst:

Met een upgrade behoud je alle bestanden wel maar het is wel slim om alsnog een backup te maken van al je bestanden die je wilt bewaren.

Op je andere vraag:

Windows Vista: downgrade-rechten

Downgraderechten zijn een recht van de eindgebruiker. Ze worden beschreven in de productlicentievoorwaarden, of in de licentieovereenkomst voor de eindgebruiker (EULA » End-User License Agreement) en hebben betrekking op de mogelijkheid voor uw klanten om de meest recente versie van het besturingssysteem van Microsoft® te verkrijgen maar met een vorige versie te blijven werken tot ze klaar zijn om naar de nieuwe versie over te schakelen.

Bron Microsoft.com

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...