Damos Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 (bewerkt) Hey als ik call of duty4 mp doe dan connect ik naar een server en dan blijft ie bij ongeveer 5-10% haken of ik krijg keycode in use. Dit had ik eerst nooit. Ik heb hem legaal. Bewerkt: 21 november 2007 door Damos Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Hey als ik call of duty mp doe dan connect ik naar een server en dan blijft ie bij ongeveer 5-10% haken of ik krijg keycode in use. Dit had ik eerst nooit. Ik heb hem legaal. De melding 'keycode in use' kan door verschillende dingen komen. Zo kan zijn dat je door PunkBuster onlangs ergens voor gekicked bent, en dat zodoende soms die melding optreedt. In dat geval is een herinstallatie van het spel voldoende. Daarnaast kun je ook proberen om even de PC opnieuw op te starten of om een server te kiezen zonder PunkBuster. In het ergste geval loopt er iemand anders met jouw key rond, maar die kans is (gelukkig) heel erg klein. Mocht je overigens problemen hebben met het connecten naar servers, probeer dan eens '/reconnect' in de console ('~') in te typen. Wees daarnaast ook zeker dat je programma's als Zone Alarm of de Windows Firewall uit hebt staan. Reageren
Damos Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Ik heb alles gedaan gecheckt opnieu geinstalleerd alles zelfde probleem Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Ik heb alles gedaan gecheckt opnieu geinstalleerd alles zelfde probleem Overweeg je router eens te resetten, misschien dat dit het probleem oplost. Overige eventuele oplossingen heb ik reeds gegeven, dus een andere oplossing zoeken wordt dan best lastig, vrees ik. Probeer anders eens een mailtje te sturen naar Activision en leg hen het probleem voor (met natuurlijk de dingen die je geprobeerd hebt). Indien je daarnaast ook kunt aantonen dat je hem daadwerkelijk legaal hebt, zou het best eens zo kunnen zijn dat je een nieuwe key krijgt. Ik heb overigens nog wel even gezocht voor je, misschien dat het volgende help: Ga naar 'Start' > 'uitvoeren', intypen: 'regedit'. Ga dan naar 'HKEY_LOCAL_MACHINE' > 'Software' > 'Activision' en klik met je rechtermuisknop op Call of Duty 4. Ga dan naar 'machtigingen' en vervolgens naar 'geavanceerd'. Zet dan elke machtiging op 'volledig beheer' en probeer eens weer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.