Scarface92 Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Hallo allemaal! Toen ik nog MTA VC speelde was de TTH clan al erg populair. Mijn vraag is of dat nu nog zo is bij MTA SA? Bestaat de clan nog of spelen ze nog MTA VC? Kortom,ik wil graag wat nieuwe info hebben over deze Gta clan. Hier een filmpje over de clan in MTA:VC! MVG, GrandTheftTwanO >>> Door HerrieM: Verplaatst naar het Multiplayer gedeelte van het forum.<<<
MXR Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 ehh...ik zit nu in TTH. Maar we spelen eigenlijks geen MTA SA. Ook spelen we niet echt actief Sa-mp. Maar we gaan natuurlijk wel actief worden als MTASA:DM uitkomt In MTAVC zijn we niet echt actief...soms spelen we nog wel hoor (Heeeel soms). Maarja er is bijna niemand meer die MTAVC speelt dus ja.. Ik hoop dat ik antwoord op al je vragen heb gegeven
Scarface92 Geplaatst: 22 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2007 ehh...ik zit nu in TTH. Maar we spelen eigenlijks geen MTA SA. Ook spelen we niet echt actief Sa-mp. Maar we gaan natuurlijk wel actief worden als MTASA:DM uitkomt In MTAVC zijn we niet echt actief...soms spelen we nog wel hoor (Heeeel soms). Maarja er is bijna niemand meer die MTAVC speelt dus ja.. Ik hoop dat ik antwoord op al je vragen heb gegeven Ooke,thnx ik weet genoeg!
Simbad Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Hallo, Ik zit ook in [TTH], en net zoals MXR zegt, mtavc is wat minder actief, en nu vooral omdat onze clanleider problemen heet met zijn internet provider waardoor hij geen internet heeft en dus niet de scripts kan draaien op onze RPG server. dus die is leeg.. daarnaast spelen wij met een klein groepje erg actief sa-mp op mijn server 'De Simbad De Zeeman server' en natuurlijk met de nieuwe versie van MTA zullen we weer wakker worden.. Met Vriendelijke Groet, [TTH]Simbad (Simbad De Zeeman)
RTS Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Contact Simbad of GrandTheftTwanO. Hier verder geen clan-talking, zie anders Clan Advertisement; http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=35 Slotje
Recommended Posts