Jump to content

xbox 360 elite

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik wil de 360 elite gaan halen die is 450€ en de gewone (niet de core system) kost 350€

welke moet ik nou kiezen,

-wat kan je met de 120 GB hardisk ?

zitten er ook verschillen in

Bewerkt: door osmgek11
Geplaatst:

Ik zou zeggen de normale omdat je gewoon nooit die 120 GB vol krijgt.

ps. Misschien moet je de volgende keer zoiets als dit in het Console subforum zetten

Geplaatst:

Dat klopt totaal niét. Binnenkort komt er Video on Demand op Xbox Live. Dat is, je raad het al, films downloaden op je Xbox, en ik denk niét dat je genoeg aan 20 GB hebt, want in de toekomst heb je echt niks aan die 20 GB. Overigens kan je wel een Externe Harde Schijf aansluiten op je Xbox 360, netzoals de PS3, maar volgens mij is dat illegaal ;)

Ik hoorde van een vriend dat de laswerken in een Xbox 360 niet goed was en dat daardoor de Xbox uit elkaar valt en de Xbox 360 crasht ook heel snel en dan moet je een nieuwe kopen en er zijn nog meer fouten in de Xbox 360

En dat is allemaal in de Elite verbeterd.

Maar zelf heb ik de Xbox 360 ook(3/4 maanden) maar heb er nog niks van gemerkt(maar kan nog komen :7 ).

Ik hoop dat je er iets aan hebt gehad.

MVG Jantje III

Bewerkt: door Jantje III
Geplaatst:

Triplepost :7. Ontopic: Dat is niét meer zo. Dat was met de oude producties van de Xbox 360. Volgens mij rond November 2006. Inderdaad kwamen er toen krassen op de CD's, maar gelukkig heeft Microsoft een goeie service :)

Geplaatst:
Ik hoorde van een vriend dat de laswerken in een Xbox 360 niet goed was en dat daardoor de Xbox uit elkaar valt en de Xbox 360 crasht ook heel snel en dan moet je een nieuwe kopen en er zijn nog meer fouten in de Xbox 360

En dat is allemaal in de Elite verbeterd.

Maar zelf heb ik de Xbox 360 ook(3/4 maanden) maar heb er nog niks van gemerkt(maar kan nog komen :7 ).

Ik hoop dat je er iets aan hebt gehad.

MVG Jantje III

De meeste gevallen zijn binnen een half jaar dus het kan nog komen zoals jij ook zegt

Geplaatst:

De meeste Xbox 360 die nu verkocht worden, zijn verbetert, waardoor de meeste complicaties al verholpen zijn :). Het is nu nog héél zelden dat er iets kan gebeuren, zoals de Ring Of Death

Geplaatst:
De meeste Xbox 360 die nu verkocht worden, zijn verbetert, waardoor de meeste complicaties al verholpen zijn :) . Het is nu nog héél zelden dat er iets kan gebeuren, zoals de Ring Of Death

Wat is de Ring Of Death eigenlijk

De meeste Xbox 360 die nu verkocht worden, zijn verbetert, waardoor de meeste complicaties al verholpen zijn :) . Het is nu nog héél zelden dat er iets kan gebeuren, zoals de Ring Of Death

Die crash wat ik bedoelde normaal zie je een ring waar die licht geeft een kwart van die ring geeft player 1 aan de andere player 2 andere player 3 enz. Nou dan is heel die ring rood gekleurd. Dat betekend dat hij gecrasht is.

Bewerkt: door Jantje III

Die crash wat ik bedoelde normaal zie je een ring waar die licht geeft een kwart van die ring geeft player 1 aan de andere player 2 andere player 3 enz. Nou dan is heel die ring rood gekleurd. Dat betekend dat hij gecrasht is.

De Ring of Death is dat er een ronde kras op je CD komt, volgens mij :7

Nee toch niet, sorry :7

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Nee hoor, een "ring of death" is precies wat JantjeIII omschreef..

Op de "ring of death" heb je overigens gewoon garantie, recentelijk is dat zelfs nog verlengt door Microsoft, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Bovendien is het echt onzin dat de Xbox "uit elkaar" valt. In de jaren dat ik de Xbox 360 verkocht heb, heb ik nog nooit zo'n geval meegemaakt..

Geplaatst:

Op de "ring of death" heb je overigens gewoon garantie, recentelijk is dat zelfs nog verlengt door Microsoft, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Bovendien is het echt onzin dat de Xbox "uit elkaar" valt. In de jaren dat ik de Xbox 360 verkocht heb, heb ik nog nooit zo'n geval meegemaakt..

Ooh gelukkig van die laswerken weer een angst minder :7 !

Maar ik had wel is van een vriend gehoord dat er iemand wel 4X zijn Xbox gecrasht was en hem steeds maar terug kreeg de 4e keer kreeg hij eindelijk zijn geld terug.

Geplaatst:

idd, de meeste babyziektes zijn er nu wel uit bij de xbox 360, ben er van plan binnekort ook 1 te kopen (heb even gewacht na al die slechte reviews erover)

Geplaatst:

Ooh gelukkig van die laswerken weer een angst minder :7 !

Maar ik had wel is van een vriend gehoord dat er iemand wel 4X zijn Xbox gecrasht was en hem steeds maar terug kreeg de 4e keer kreeg hij eindelijk zijn geld terug.

De nieuwe generatie Xbox systemen zijn een stuk verbeterd dan voorgaande modellen. Maar dat betekend natuurlijk niet dat er nooit meer iets kan gebeuren. De kans op een defect of storing is natuurlijk altijd aanwezig, maar je moet er natuurlijk niet vanuit gaan..

En over dat verhaal met die vriend van je, dat zijn natuurlijk geen leuke berichten. Maar zoals in de garantievoorwaarden is bepaald dat een fabrikant minimaal 3 keer de kans krijgt een defect systeem te herstellen/repareren voordat ze overgaan tot geldteruggave. Op welke manier een defect wordt opgelost ligt in handen van de fabrikant. Dat kan zijn een reparatie of bijvoorbeeld een omruiling..

Maar goed, dat zijn natuurlijk ook altijd hele persoonlijke ervaringen. Heb je ergens een slechte ervaring mee, zal je het product niet snel meer aanbevelen aan iemand. Andersom precies hetzelfde.. Laat je dus niet te snel gek maken door die verhalen. ;) De Xbox 360 is gewoon een goed product, waar je een hoop plezier mee gaat beleven..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...