Jump to content

gta Vice City werkt NIET MEER


iamyourghost

Recommended Posts

hallo iedereen ben er weer. mijn vice city werkt niet meer steeds als ik het opstart en begin te spelen loop ik meestal at rond af schiet wat mensen maar maar dan hoor je een geluid en druk ik op enter dan kom ik weer op het bureablad en staat er een foute melding van verzenden niet verzenden en soms unhandled expedition zo iets daarvan. kunnen je me graag ^_^ . ik installeer het erg vaak 3 keer per dag al 4 weken zo iets.en toen het werkte en ik ging bv in een motor rijden zo snel als ik kon waren vaak de kleuren niet af bv d straaten waren onzichtbaar en ik heb wel 1 mod pas waar niemand er is maar die heb ik pas vandaag .

en wat ik nog wou zeggen is dat ik dagt dat het wam door de eigenschappen en ik zag windows 95 erop staan maar ik heb xp en die staat er niet tussen

laterzz iamyoughost :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

hoe lang heb je hem al?

is hij echt dus niet gekopieerd?

instaleer eens opnieuw ;)

nee ik heb de originele cd maar vandaag alleen een crack om te kijken of het zo werkte maar die heb ik niet meer . en ik installeer al bijna elke dag dus zo iets van vier weken maar toen begon niet het begon zo ergens een maand na dat ik het had

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat je speel CD-ROM beschadigd is. Pas na een paar minuten is dat stukje data op de cd nodig, en loopt het spel vast. Je zou ten eerste met een schoon, zacht doekje kunnen proberen je CD schoon te maken. Als dit nog niet helpt, is de CD zeer waarschijnlijk beschadigt. Gelukkig kost dit spel tegenwoordig niet veel meer, mocht je een nieuwe CD nodig hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...