Mirrrr Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 (bewerkt) Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design:Maakt niet uit Render:Ja Animatie:Nee Premade: Mag Tijd van inlevering:ASAP Opmerking: Froop wil perse tegen mij battelen dus ik zal wel onwijze slaag krijgen Maar veel plezier. Succes hoef ik je niet te wensen! Bewerkt: 21 november 2007 door RonaldVC
Mirrrr Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Nou jij ook Froop Ik zou bijna zeggen alvast gefeliciteerd
gta-pilot Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 stem: FROOP hij is mooier gemaakt ik vind die van mirrrr maar een beetje simpel
2fast{0} Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Stem : Froop Mirrrr : Je hebt als ik eerlijk mag zeggen niet zo je best gedaan. Ik heb mooiere van je gezien en er is niet zo heel veel gedaan aan deze signature van je, sorry. Froop: Ik had hem ook al eens gezien in het showroom sub-forum. Ik vond hem wel mooi er is veel aan gedaan en het is er ook zeker mooi uitgekomen. Jij hebt mijn stem. mvg,2fast{0}
Froop Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Stem : FroopMirrrr : Je hebt als ik eerlijk mag zeggen niet zo je best gedaan. Ik heb mooiere van je gezien en er is niet zo heel veel gedaan aan deze signature van je, sorry. Mag ik vragen waarom jij zegt dat er niet veel aan gedaan is? Ik heb namelijk een merendeel van het werk aan die sig zelf gezien, en dat was toch al langer dan een uur. Tevens moet je rekening met het feit houden dat Mirrrr een beginner is, niet?
JasonStatham Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 stem:mirrrr -Ik heb voor mirrr gekoze omdat zij net begint wat ik hier net boven lees en tgg al prachtige dingen kan maken ook omdat ik vind dat het bij Froop een beetje onduidelik is ik zie niet echt wat het allemaal is maar dat zal vast aan mij liggen dus mijn stem gaat naar: Mirrrr PS: hoezo staat rechts onder bij Mirrrr Pizzatonno ? is dat niet een ander lid
The Wizard Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 (bewerkt) Ik vindt ze alle bij mooi ik stem op mirrrr Bewerkt: 22 november 2007 door The Wizard
.Antonio Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 -Ik heb voor mirrr gekoze omdat zij net begint wat ik hier net boven lees en tgg al prachtige dingen kan makenook omdat ik vind dat het bij Froop een beetje onduidelik is ik zie niet echt wat het allemaal is maar dat zal vast aan mij liggen Ik wil niet heel anti Mirrrr zijn, maar een reden als: "Zij is net begonnen" of "Hij is pro" is geen reden om op iemand te stemmen. Het gaat hier om de signatures. Als jij graag een battle wilt doen om wie er langer op het forum zit, moet je dat gewoon even zeggen... Mijn stem gaat overigens uit nar Froop. Hij heeft er heel veel werk aan gedaan, en het resultaat mag er dan ook wel wezen. De licht effecten zijn goed, hij is niet te donker, maar toch oogt hij wel donker, dit vind ik dus wel mooi gemaakt. Die van Mirrrr is ook niet slecht, alleen is het resultaat gewoon minder. Ik zeg niet dat de sig slecht is, want ik vind die van haar ook heel mooi, alleen gewoon minder
TomHagen Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Die van Froop vind ik in het totaalbeeld wel wat mooier, daar gaat mijn stem dus naar.
2fast{0} Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Stem : FroopMirrrr : Je hebt als ik eerlijk mag zeggen niet zo je best gedaan. Ik heb mooiere van je gezien en er is niet zo heel veel gedaan aan deze signature van je, sorry. Mag ik vragen waarom jij zegt dat er niet veel aan gedaan is? Ik heb namelijk een merendeel van het werk aan die sig zelf gezien, en dat was toch al langer dan een uur. Tevens moet je rekening met het feit houden dat Mirrrr een beginner is, niet? Ik weet wel dat ze beginner is maar de battle gaat er toch om welk het mooist is en ik vind die van jou het mooist.
Jantje III Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Ik stem op Froop want ik houd niet zo van dat manga(zo heet dat toch?) ,maar opzich is hij heel mooi en helemaal voor een beginner. Die van Froop is net of hij voor je neus staat hij lijkt zo echt dat vindt ik echt heel mooi.
Mirrrr Geplaatst: 23 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Stem : FroopMirrrr : Je hebt als ik eerlijk mag zeggen niet zo je best gedaan. Ik heb mooiere van je gezien en er is niet zo heel veel gedaan aan deze signature van je, sorry. Mag ik vragen waarom jij zegt dat er niet veel aan gedaan is? Ik heb namelijk een merendeel van het werk aan die sig zelf gezien, en dat was toch al langer dan een uur. Tevens moet je rekening met het feit houden dat Mirrrr een beginner is, niet? Ik weet wel dat ze beginner is maar de battle gaat er toch om welk het mooist is en ik vind die van jou het mooist. Het ging Froop er ook niet om op wie je stemde. Ik weet zelf ook wel dat die sig van froop beter is dan die van mij maar de reactie die je gaf dat ik er weinig aan gedaan heb sloeg echt nergens op. Ik wil niet heel anti Mirrrr zijn, maar een reden als: "Zij is net begonnen" of "Hij is pro" is geen reden om op iemand te stemmen. Het gaat hier om de signatures. Als jij graag een battle wilt doen om wie er langer op het forum zit, moet je dat gewoon even zeggen... Hier wil ik ook even op reageren. Ten eerste maakt het mij niet of ik nu wel of niet win. Ik wist bij voorbaat al dat ik zou verliezen. Op het moment dat Froop me vroeg om te battlen wist ik dat al. Maar om te zeggen dat ik geen tijd aan mijn sig besteed heb sloeg nergens op en Froop kon dat gewoon beamen aangezien ik hem geloof ik elke layer heb laten zien. Vandaar ook Froop zijn reactie
2fast{0} Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Stem : FroopMirrrr : Je hebt als ik eerlijk mag zeggen niet zo je best gedaan. Ik heb mooiere van je gezien en er is niet zo heel veel gedaan aan deze signature van je, sorry. Mag ik vragen waarom jij zegt dat er niet veel aan gedaan is? Ik heb namelijk een merendeel van het werk aan die sig zelf gezien, en dat was toch al langer dan een uur. Tevens moet je rekening met het feit houden dat Mirrrr een beginner is, niet? Ik weet wel dat ze beginner is maar de battle gaat er toch om welk het mooist is en ik vind die van jou het mooist. Het ging Froop er ook niet om op wie je stemde. Ik weet zelf ook wel dat die sig van froop beter is dan die van mij maar de reactie die je gaf dat ik er weinig aan gedaan heb sloeg echt nergens op. Ik wil niet heel anti Mirrrr zijn, maar een reden als: "Zij is net begonnen" of "Hij is pro" is geen reden om op iemand te stemmen. Het gaat hier om de signatures. Als jij graag een battle wilt doen om wie er langer op het forum zit, moet je dat gewoon even zeggen... Hier wil ik ook even op reageren. Ten eerste maakt het mij niet of ik nu wel of niet win. Ik wist bij voorbaat al dat ik zou verliezen. Op het moment dat Froop me vroeg om te battlen wist ik dat al. Maar om te zeggen dat ik geen tijd aan mijn sig besteed heb sloeg nergens op en Froop kon dat gewoon beamen aangezien ik hem geloof ik elke layer heb laten zien. Vandaar ook Froop zijn reactie Wat ik dus zei dat dit niet 1 van je mooiste signatures is, dat je je best niet gedaan had vond ik. En wat ik bedoelde met dat je er niet veel aan gedaan hebt dat je er meer bij had moeten doen.
AreZzo Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 (bewerkt) Haha, vooral niet teveel quote's Mijn stem gaat naar: Froop Hij is gewoon megalekker enkel rechts vind ik een beetje teveel wit/lichtgrijs. Mirr, het is een hele mooie animesig, alleen denk ik dat de tekst beter kon, maar dat was (en is ) bij mij ook het moeilijkste Je maakt mooie dingen voor iemand die niet zo lang bezig is, doe zo verder Bewerkt: 24 november 2007 door AreZzo
Recommended Posts