schoenenreus Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2007 ik heb net wat gedownload en mijn vraag is hoe kan ik ze in het spel krijegn. graag een beetje een duidelijke en snelle uitleg lavast bedankt schoenenreus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2007 (bewerkt) Simpelweg de bestandjes vervangen die bij je mod zijn meegeleverd , of gebruik maken van IGM Tool die hier te downloaden is. En er zit ook als het goed is bij elke mod een readme , lees die goed door. Bewerkt: 21 november 2007 door DenkaanHenk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Youp Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2007 ik heb net wat gedownload en mijn vraag is hoe kan ik ze in het spel krijegn. graag een beetje een duidelijke en snelle uitleglavast bedankt schoenenreus Wat voor download is 't? Savegame, modificatie? Die moet je namelijk verschillend installeren. Dan kunnen we je pas verder helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2007 Waarom wachten als het nu ook al meteen kan? Modificaties of savegames, beide zijn niet zo héél moeilijk te doen. Savegames Ik begin met de gemakkelijkste, dan heb ik het makkelijkste erop zitten. De savegames kunnen in allerlei varianten zijn, er zijn verschillende namen voor. De gewone naam is GTAVCsfx.b, hier kun je x vervangen door ieder getal, moet hij wel van 1 t/m 8 zijn. Zoveel slots heeft GTA Vice City. Je savegame plaats je 'Mijn Documenten' map, en dan wel in het daarin te vinden mapje 'GTA Vice City Userfiles'. Als je hem daar plaatst, zal GTA hem herkennen. Modificaties Eigenlijk moet je hiervoor in het GTA Modding Gedeelte wezen, maar vooruit. Het hangt ervan af welke mod je hebt gedownload, ze zijn er in veel verschillende varianten. Van wagens tot gebouwen, van een hele andere wereld tot een klein nieuw gebouwtje. Met vrijwel alles ben je de IMGTool nodig, de download vind je hierboven. Als je nog nieuw bent met de IMGTool, raad ik je aan deze handleiding eens door te nemen. Een wagen moet je vaak nog nét iets anders aanpakken, dan moet je nog andere regels aanpassen. Maar zoals ik al zei, je moet voor specifiekere vragen maar even in het Modding Gedeelte kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.