Jump to content

2fast{0} Vs T-Designz

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Anime

Soort design: Signature

Size design: maximaal 500x150

Render: mag

Animatie: nee

Premade: mag

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk. ^_^

Opmerking: Veel succes.

mvg,2fast{0}

Geplaatst:
Ik doe het wel ;)

Oke, veel succes. Het liefst zo snel mogelijk in leveren. ^_^

Geplaatst:

T Disign, mooie sig! Goede schaduw, alleen ik vind de kleuren niet zo bijpassend. 2fast, mooie kleuren, goede render en mooie lichtinval. Alleen lettertype is niet zo mooi

Stem: 2fast{0}

Geplaatst:

2fast wint zeker zijn achtergrond is veel mooier dan bij t-designz

de kleuren passen beter en het plaatje is beter gekozen

stem: 2fast

Geplaatst:

Stem: T-Designz

T-Designz

Echt een top signature, ik vind 'm echt super goed gedaan. De kleuren passen lekker bij elkaar, en je hebt veel effecten gebruikt. Ook de border vind ik wreed :D . KUTGW!

2fast{0}

Ik heb niet op jou gestemd, omdat ik de sig er nogal simpel uit vind zien. Nu hoeft dat natuurlijk niet waar te zijn, ik heb zelf ook wel eens dat ik een hele tijd aan een sig werk, en dat het er nog steeds uitziet als weinig werk.. maarja. Er zijn zoveel effecten die je zou kunnen toevoegen, om het maar mooier te maken. Het lijkt of je je vooral hebt gefocust op de background. Je had ook wat inblending kunnen gebruiken bijvoorbeeld. Volg wat extra tutorials en het gaat je lukken :Y

Geplaatst:

die van 2fast{0}, betere achtergrond. Die van T-Designz vindt ik nogal overdreven vol.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik stem voor T-Designs

Omdat die gewoon meer stijl, en betere effecten heeft.

Bewerkt: door MXR
Geplaatst:

Ik vind de sig van T-Design iets te vol,maar heeft wel mooie effecten.

Toch gaat mijn stem naar 2fast{0} : ^_^

De lichtinval ziet er mooi uit en de kleuren zijn redelijk mooi.

Maar T-Design heeft het zeker niet slecht gedaan!

Geplaatst:

Amimesigs. Leuk :Y

2fast

Mooie sig. Ik ben gek op blauw. Mooie effecten. Het geeft haar ietst mysterieus. Ik vind alleen de blauwe border weer wat minder.

T-Designz..

Echt een hele mooie sig. Mooie effecten. Heb er eigenlijk weinig over te klagen.

Stem naar T-Designz :Y

Geplaatst:

Mijn stem: 2fast{0}

ik vind de platje van 2fast een stuk mooier en hij heeft een mooie achtergrond gebruikt :)

ook bij T-designes wind ik het wat te vol

Geplaatst:

Ik stem op 2fast{0} want die geeft iets van rust weer naar mijn mening dan.

Geplaatst:

Ik zeg 2fast. Sommige vinden dat die te simpel is maar dit is mooi simpel. die van T-Designz is overvol. Ik wist niet dat je zoveel twinkels kunt hebben zonder dat het wit wordt in zo'n klein gebied!!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...