Jump to content

Forum vraag

Recommended Posts

Geplaatst:
Hoe kan je als iemand zich registreert ook dat dan goedkeuren?

Zou je willen vermelden met welk systeem je werkt, zoals IPB legacy of phpBB?

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Normaal moet de gebruiker zich zelf activeren met een e-mail die hij ontvangt. Ik weet niet of je bij IPBfree ook kan instellen dat jij de gebruikers moet activeren maar dat staat allersiends standaard niet zo en als je ze dan zou willen activeren moet je dat denk ik doen op de plaats waar je iemands profiel aanpast. :Y

Maar volgens mij moeten de leden zich op jouw forum eerst zelf activeren. ;) Wil je dat dit niet meer zo is dan moet je in de instellingen even kijken of je iets kan vinden met "activation method" ofzo. :engel:

Geplaatst:
Normaal moet de gebruiker zich zelf activeren met een e-mail die hij ontvangt. Ik weet niet of je bij IPBfree ook kan instellen dat jij de gebruikers moet activeren maar dat staat allersiends standaard niet zo en als je ze dan zou willen activeren moet je dat denk ik doen op de plaats waar je iemands profiel aanpast. :Y

Maar volgens mij moeten de leden zich op jouw forum eerst zelf activeren. ;) Wil je dat dit niet meer zo is dan moet je in de instellingen even kijken of je iets kan vinden met "activation method" ofzo. :engel:

Ja, maar ik wil geen onnodige gebruikers hebben. GHoe doe ik dat het best?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...