-Omar- Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Hallo beste mensen . Ik heb nu de Engelse Photoshop CS3 maar ik zag tot mijn verbazing dat al mijn Brushes weg waren . Of kan je je ouwe er gewoon weer inzetten? Maar ik zoek een paar leuke websites met gratis Photoshop CS3 Brushes . Zonder virussen en andere leuke cadeautjes. Alvast bedankt! MVG, Omar Reageren
Lowkick Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Deze heb ik gebruikt: <KLIK> Je kunt zelf ook googlen en je vind er een hoop andere, Voor als je niet weet hoe je hem moet installeren: 1. Download een brush pakket. 2. Unpack met winrar in deze map: C:\Program Files\Adobe\Adobe Photoshop CS3\Presets\Brushes 3. Open Photoshop en gebruik de brush tool 4. Klik op dat driehoekje en dan klik je op "load brushes". Reageren
-Omar- Geplaatst: 22 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2007 (bewerkt) Deze heb ik gebruikt:<KLIK> Je kunt zelf ook googlen en je vind er een hoop andere, Voor als je niet weet hoe je hem moet installeren: 1. Download een brush pakket. 2. Unpack met winrar in deze map: C:\Program Files\Adobe\Adobe Photoshop CS3\Presets\Brushes 3. Open Photoshop en gebruik de brush tool 4. Klik op dat driehoekje en dan klik je op "load brushes". Bedankt voor die website er staan mooie dingen tussen . En voor andere mensen je CS2 brushes kan je ook gebruiken voor CS3! Bewerkt: 22 november 2007 door -Omar- Reageren
RuftCrush Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) Dit is ook een site waar je veel brushes vandaan kan halen: www.deviantart.com Bewerkt: 24 november 2007 door RuftCrush Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.