maartenhostyn10 Geplaatst: 10 april 2004 Rapport Geplaatst: 10 april 2004 met gta3 heb ik het ook gedaan gewoon gta instaleren en map op cd zetten en als hij tilt slaat gewoon bestand van cd halen super goe trukje+ je bespaart er veel ruimte mee Reageren
Don Falcone Geplaatst: 14 april 2004 Rapport Geplaatst: 14 april 2004 met gta3 heb ik het ook gedaangewoon gta instaleren en map op cd zetten en als hij tilt slaat gewoon bestand van cd halen super goe trukje+ je bespaart er veel ruimte mee ik vat het niet egt Reageren
Jarno Geplaatst: 7 mei 2004 Rapport Geplaatst: 7 mei 2004 Oftewel: Je brandt de map gewoon op cd (VC map) Mijn reactie: Mwooaaahh.... Vindt ik niet nodig. Reageren
Siender Geplaatst: 7 mei 2004 Rapport Geplaatst: 7 mei 2004 Oftewel: Je brandt de map gewoon op cd (VC map)Mijn reactie: Mwooaaahh.... Vindt ik niet nodig. wat bedoelen ze hier? Reageren
Jarno Geplaatst: 8 mei 2004 Rapport Geplaatst: 8 mei 2004 Siender,May 7 2004, 08:15 PM] Oftewel: Je brandt de map gewoon op cd (VC map)Mijn reactie: Mwooaaahh.... Vindt ik niet nodig. wat bedoelen ze hier? Nee kijk... Je isntalleert GTA bijv. In de standaard map. Na het installeren brandt je die VC map op een cd. (slim is om meteen een crack erin te doen) Zo spaar je veel ruimte op je pc... Oftewel: Gewoon VC map op cd branden :lol: Reageren
Arjen Geplaatst: 8 mei 2004 Rapport Geplaatst: 8 mei 2004 Siender,May 7 2004, 08:15 PM] Oftewel: Je brandt de map gewoon op cd (VC map)Mijn reactie: Mwooaaahh.... Vindt ik niet nodig. wat bedoelen ze hier? Nee kijk... Je isntalleert GTA bijv. In de standaard map. Na het installeren brandt je die VC map op een cd. (slim is om meteen een crack erin te doen) Zo spaar je veel ruimte op je pc... Oftewel: Gewoon VC map op cd branden :lol: Crack? We zijn hier legaal bezig mannetje Reageren
maartenhostyn10 Geplaatst: 15 mei 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2004 als ge een mod freak bent heb je dan gewoon een backup en das de bedoeling ervan <_< Reageren
Robienske Geplaatst: 18 mei 2004 Rapport Geplaatst: 18 mei 2004 Ik ben anti-kracks ! de makers ervan stoppen er zoveel moeite in en dan verpest je het met al die rommel. :angry: Reageren
Arjen Geplaatst: 18 mei 2004 Rapport Geplaatst: 18 mei 2004 niet dus <_< Niet? Ik dacht het wel. Reageren
jos Geplaatst: 23 mei 2004 Rapport Geplaatst: 23 mei 2004 je kunt het toch gewoon in c:\programfiles\rockstargames zetten Reageren
Crazycj Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 Weet je wat je ook kan doen gewoon gta opnieuw installeeren dan bespaar je ook een Cdtje... SLIM..... B) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.