Ghost_Rider Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 (bewerkt) Beste leden, Als ik Photoshop CS3 wil instaleren, krijg ik dit bericht: Nu heb ik internet gewoon aan, maar óók als ik hem uit heb en alles heb afgesloten geeft hij dit aan. Kan iemand me helpen? BVD ..::GhostRider::.. Bewerkt: 3 februari 2008 door RonaldVC Reageren
The Wizard Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Heb je msn ook afgesloten voor dat je ging instaleren Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 22 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Ja, dat heb ik. Ik had alles afgesloten op die balk rechtsonder en mijn internet uitgeschakeld.... Reageren
The Wizard Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Als je je pc afsluit doet hij dat direct of moet je dan nog een programma afsluiten want in dat geval houd die programma hem vast mvg The Wizard Reageren
Naudin Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 heb je al eens bij processen gekeken of daar echt niets meer staat van internet explorer? (ctrl+alt+delete) Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 22 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2007 heb je al eens bij processen gekeken of daar echt niets meer staat van internet explorer? (ctrl+alt+delete) Bedankt, het heeft geholpen Velen dank hiervoor, want ik had nog niet bij processen gekeken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.