Fiegel5 Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Prisonbreak aflevering verslag reaktie topic. in dit topic kunnen julie vragen stellen over prisonbreak en tips en reactie's poster over prisonbreak afleveringen verslag en dit is dan ook meteen een oproep voor prisonfans die in een gang willen,ik zoek nog een co leader en leden Reageren
Wesley Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 (bewerkt) Opzich vind ik het super wat jullie doen! Alleen even wat anders Fiegel, je zou eens meer aan hoofdletters, comma's, en punten enz. moeten denken. Als je daar eens op gaat letten, dan lijkt het een stuk mooier. Keep up the good works Bewerkt: 26 november 2007 door Wesley_GTA Reageren
TomHagen Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Ik heb het even doorgelezen en het verslag zit goed in elkaar. Mij wordt duidelijk wat er gebeurt is en ik herken heel goed de dingen die ik wel gezien heb. Waar jullie aan moeten werken is de opmaak. Het ziet er wat rommelig uit en de planning wordt er ook maar tussendoor gepost. Succes verder ermee. En ook met je gang Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Hallo, ik heb het gelezen en het klopt helemaal Ik vind het erg leuk om dit nog eens allemaal dor te lezen naderhand, om de belangrijkste dingen nog een na te kijken. Uiteraard ben ook ik een groot fan van deze serie Maar ik had een vraagje, gaat niet over jullie verslag maar over het verhaal zelf: Is die Lechero, die de leiding heeft in de gevangenis, nou ook een gevangene die ze hebben aangesteld als een soort 'opzichter', of is het echt zijn baan? Ik dacht eerst altijd dat hij het echt als baan deed, maar nu hij wil dat Michael hem meeneemt... Ik weet niet. Weten jullie het? Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
Preddy Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Maar ik had een vraagje, gaat niet over jullie verslag maar over het verhaal zelf:Is die Lechero, die de leiding heeft in de gevangenis, nou ook een gevangene die ze hebben aangesteld als een soort 'opzichter', of is het echt zijn baan? Ik dacht eerst altijd dat hij het echt als baan deed, maar nu hij wil dat Michael hem meeneemt... Ik weet niet. Weten jullie het? Met vriendelijke groeten, NeoSyp Hij is ook een gevangene, de quotes heb ik niet meteen paraat maar er zijn al wel enkele verwijzingen gemaakt erna. Qua beredenering kan je er ook wel op uit komen, inderdaad dat hij wil ontsnappen is al een aanwijzing, maar ook dat hij een familie heeft en daar wil je toch niet voor een baan jaar in jaar uit niets van horen of zien. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Ok, dank je wel Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
Ruwie Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Zoals je kan zien in het verslag is het nou wel duidelijk dat Michael naar een andere gevangenis verhuist! Dit maakt alles een stuk makkelijker.. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 30 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2007 ja inderdaad staat de kalender voortaan in het topic genoteerd of dat het ooit is fout gegaan. maar als mijn dromen uit komen komt er ooit een blog en zal dit ook daar vermeld worden Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Maar ik had een vraagje, gaat niet over jullie verslag maar over het verhaal zelf:Is die Lechero, die de leiding heeft in de gevangenis, nou ook een gevangene die ze hebben aangesteld als een soort 'opzichter', of is het echt zijn baan? Ik dacht eerst altijd dat hij het echt als baan deed, maar nu hij wil dat Michael hem meeneemt... Ik weet niet. Weten jullie het? Om daar nog eventjes op terug te komen: Lechero is inderdaad ook een gevangene maar heeft zich een beetje opgewerkt tot de baas van het zooitje. En als dank dat hij de gevangenen rustig houdt geniet hij bepaalde privileges. Hij mag bijvoorbeeld hoeren ontvangen, krijgt drank en sigaren en heeft een eigen prive-vleugel voor hem en zijn mannen. Maar toen Michael probeerde te ontsnappen en het leger de gevangenis binnenkwam maakten ze hem feitelijk belachelijk terwijl alle gevangenen erbij stonden en dat heeft een groot stuk van zijn geloofwaardigheid en macht gekost. Uiteindelijk vertelde hij tegen Michael dat de enige manier om dit terug te winnen was om te ontsnappen...... Overigens heb ik het vermoeden dat dit voorlopig de laatste aflevering was. Volgens mij gaan ze in Amerika pas in februari verder en dat betekent natuurlijk ook dat wij moeten stoppen. Ik hoop het niet, maar er staat ook in de gids van volgende week geen Prison Break Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 30 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Maar ik had een vraagje, gaat niet over jullie verslag maar over het verhaal zelf:Is die Lechero, die de leiding heeft in de gevangenis, nou ook een gevangene die ze hebben aangesteld als een soort 'opzichter', of is het echt zijn baan? Ik dacht eerst altijd dat hij het echt als baan deed, maar nu hij wil dat Michael hem meeneemt... Ik weet niet. Weten jullie het? Om daar nog eventjes op terug te komen: Lechero is inderdaad ook een gevangene maar heeft zich een beetje opgewerkt tot de baas van het zooitje. En als dank dat hij de gevangenen rustig houdt geniet hij bepaalde privileges. Hij mag bijvoorbeeld hoeren ontvangen, krijgt drank en sigaren en heeft een eigen prive-vleugel voor hem en zijn mannen. Maar toen Michael probeerde te ontsnappen en het leger de gevangenis binnenkwam maakten ze hem feitelijk belachelijk terwijl alle gevangenen erbij stonden en dat heeft een groot stuk van zijn geloofwaardigheid en macht gekost. Uiteindelijk vertelde hij tegen Michael dat de enige manier om dit terug te winnen was om te ontsnappen...... Overigens heb ik het vermoeden dat dit voorlopig de laatste aflevering was. Volgens mij gaan ze in Amerika pas in februari verder en dat betekent natuurlijk ook dat wij moeten stoppen. Ik hoop het niet, maar er staat ook in de gids van volgende week geen Prison Break volgens de meeste mensen komt er nog een aflevering,maar ik zit er op te broeden zodra het bekent is zal ik het melden in het topic Reageren
Muay Thai Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Is PrisonBreak weer tijdelijk gestopt? Het was echt weer heel spannend respect voor de makers. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 7 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Is PrisonBreak weer tijdelijk gestopt?Het was echt weer heel spannend respect voor de makers. ja inderdaad we verwachten januwarie maar alles word in het topic vermeld Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.