Unmountable Tijmen Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Weet iemand hoeje een Andronoma krijgt? Tijmentje5 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 (bewerkt) Dat gaat onder andere met de Noobmode V2 , daar kun je hem mee spawnen. Hier is Noobmode V2 te downloaden. Succes! Verder is de Andromada in de missies Stowaway en a Home in the Hills te zien , er zullen ook nog wel meer mods zijn om een Andromada in je spel te spawnen hoor. Bewerkt: 22 november 2007 door DenkaanHenk Reageren
Gijsso Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 (bewerkt) Die kun je alleen zien tijdens de missies Stowaway en A Home in the Hills maar je kunt er niet in vliegen. Met een bepaalde mod kun je wel spawnen met cheatdevice en met bijvoorbeeld de Noobmode mod. Klik >--HIER--< voor alles van de Andromada je had de naam verkeerd gespeld \ edit: Henk was me voor Bewerkt: 22 november 2007 door GTAGijsso Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 een adroma is niet zo in het spel verkrijgbaar als je op de ps2 speelt dan kan je dit modden maar daarover kijk je: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...1&hl=adroma hier Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 22 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Maar Geen Cheat? PS: Ik heb het op PC Tijmentje5 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Nee , er zijn helaas geen cheats om een Andromada te spawnen. Enkel met Noobmode V2 , die hier te downloaden is. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 22 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Maar is er ook een voor versie 1.1? Tijmentje5 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Maak niet uit , Noobmode V2 is voor versie 1 en voor versie 1.1 voor GTA San Andreas. Reageren
hielkeh Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 (bewerkt) het is wel mogenlijk om de andromada tijdelijk te verkrijgen in de missie stowaway. je kunt er dan niet in vliegen maar er alleen in zitten. je start de missie en wacht de eerste cutsené af tot dat mike en cj achter een paar kisten gaan zitten. doe nu snel de cheat alle voertuigen ontploffen voor dat cj op de motor springt. veel van de mensen bij het vliegtuig zullen zijn gedood door de ontploffende auto's maar sommige leven nog dus kijk uit! je staat nu naast je kapotte moter en de andromada is ook ontploft maar repareerd zichzelf meteen weer. hij zal nu stil staan op de landingsbaan en je kan er nu in stappen. het spel zal nu min of meer vastlopen. je kunt niks bewegen en de enige manier om verder te gaan is door de cheat pleeg zelfmoord te doen. Ook zal de Andromada aventoe overvliegen, je zou zeggen dat je hem nu uit de lucht kan schieten en hem in de hangar duwen, maar dat gaat niet want de staart is te hoog dus hij past in geen enkele gargage. Bewerkt: 22 november 2007 door hielkeh Reageren
MartyCeha Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Moet je alleen voor dat voertuig de n00bmode installeren Beetje onhandig Gebruik gewoon een CarSpawner. Hoef je niets voor te installeren, (tenzij je WinRar nog niet hebt). Gewoon uitpakken en runnen Reageren
GTA_XP Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Met de Spaceeisntein's mod is de Andromada verkrijgbaar na de missie "Stoaway". Na die missie verschijnt de Andromada altijd op de Verdant Meadows vliegtuigkerkhof. Het nadeel is dat je een nieuw game moet starten, maar ik heb de mod zelf ook dus als je wilt kan ik je een paar savegames geven. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 De nOObMod werkt bij mij niet ik kan wel spelen maar niet modden of spawnnen van cars ofzo er zijn er nog meer anderen MODS dus Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 De nOObMod werkt bij mij niet ik kan wel spelen maar niet modden of spawnnen van cars ofzoer zijn er nog meer anderen MODS dus Als je graag een voertuig wilt spawnen moet je een Carspawner gebruiken. >>Hier<< is een te vinden. Lees de readme door en het bestand met alle ID's van de voertuigen. Veel succes. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Kan ook zonder ID's in te typen klik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.