Jump to content

Sony PSP / Nintendo DS

Wat heb jij liever?  

57 leden hebben gestemd

1. 1. Wat heb jij liever?

• Sony PSP
      67
    • Nintendo DS
      20

Recommended Posts

• Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Timovich

7

• TubS

5

• Mania-92

4

• The Godfather

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
natuurlijk de sony psp maar lijkt me wel een klein scherm.

Nee hoor ik vond 'm egt groot zat ;)

DS lijkt me pas klein :blink:

Geplaatst: (bewerkt)

de psp natuurlijk 1. 2 beeldschermen is gewoon voor patzers ik heb aan 1 wel genoeg 2. mooier uiterlijk 3. de psp zal waarschijnlijk betere beeld kwaliteit krijgen 4. psp leuke games zoals nfsu midnight club 3 mischien ook en gta natuurlijk nintendo komt altijd met de saaie games zoals zelda mario enz. 5.psp groter beeldscherm de ds 7,6 cm en de psp 10,8 cm

Bewerkt: door edmania
Geplaatst:
de psp natuurlijk 1. 2 beeldschermen is gewoon voor patzers ik heb aan 1 wel genoeg 2. mooier uiterlijk 3. de psp zal waarschijnlijk betere beeld kwaliteit krijgen 4. psp leuke games zoals nfsu midnight club 3 mischien ook en gta natuurlijk nintendo komt altijd met de saaie games zoals zelda mario enz. 5.psp groter beeldscherm de ds 7,6 cm en de psp 10,8 cm

Als jij ze saai vind waarom behoren ze dan tot 1 van de beste games ooit?

En vind jij het dubbel scherm ook klote?Nou het is iets unieks terwijl Sony komt met een simpel schermpje met een processor en videokaart.

Ik word ziek van mensen die zeggen dat Nintendo zuigt en het kiddy is.Als je al van Nintendo games niet houd vind ik je geen gamer.

Ik heb gesproken.

Geplaatst: (bewerkt)

Als jij ze saai vind waarom behoren ze dan tot 1 van de beste games ooit?

En vind jij het dubbel scherm ook klote?Nou het is iets unieks terwijl Sony komt met een simpel schermpje met een processor en videokaart.

Ik word ziek van mensen die zeggen dat Nintendo zuigt en het kiddy is.Als je al van Nintendo games niet houd vind ik je geen gamer.

Ik heb gesproken.

ik kan zelda tog saai vinden <_< wat jij leuk vind kan ik saai vinden en als jij dat uniek vindt dat de ds 2 schermen heeft is het uniek dat de psp een groter beeldscherm dan 10 cm heeft

Bewerkt: door edmania
Geplaatst:

ik vind nergens op slaan dat je zegt dat als je niet van nintendo houd geen gamer bent, je hebt gelijk dat het uniek is 2 beeldschermen, maar heel de psp is uniek gewoon omdat het sony's eerste handheld is

Geplaatst:

eej,

uhm.. een PSP is qua batterij/accu veel sneller op dan de Nintendo!

ik heb daarom gekozen voor de Nintendo

want het moet niet zo zijn onder een spel valt dat ding uit :puh:

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Sorry dat ik dit topic weer omhoog haal.

Maar sinds vandaag heb ik de Nintendo DS.

En het is echt een heel mooi ding, en de spellen zien er toppie uit!

DS is echt aanrader.

Sorry voor dubbelpost. :)

Geplaatst:

PSP PSP PSP PSP PSP PSP PSP PSP PSP PSP PSP PSP PSP PSP PSP PSP !!!!!!!! B) B) B)

YES YES YES ik kan niet wachten!!!

waar denken jullie dat ik op heb gestemd ?

Geplaatst:
PSP PSP PSP PSP PSP PSP PSP PSP PSP PSP PSP PSP PSP PSP PSP PSP !!!!!!!! B) B) B)

YES YES YES ik kan niet wachten!!!

waar denken jullie dat ik op heb gestemd ?

nintendo ds?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...