Jump to content

Sony PSP / Nintendo DS

Wat heb jij liever?  

57 leden hebben gestemd

1. 1. Wat heb jij liever?

• Sony PSP
      67
    • Nintendo DS
      20

Recommended Posts

• Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Timovich

7

• TubS

5

• Mania-92

4

• The Godfather

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik kies voor de PSP, omdat ik zoiezo al een voorstander ben van Sony :lol:. Maar ook omdat hij me beter lijkt als de DS. Ik hou zoiezo al niet van NIntendo omdat ik het kinderachtig vindt die spellen (sorry voor de fans :) ).

Geplaatst:

Ik hoef geen 1 van beiden want ik hou niet van die kleine spelcomputertjes maar als ik moet kiezen kies ik voor de PSP.. B)

Geplaatst:

Ik heb de Nintendo DS, toch stem ik voor de PSP. Die heeft veel meer functie's, de graphics zijn ook beter en 'r komt een GTA op uit.. :D

Geplaatst:

Ik heb gekozen voor Nintendo DS.

Vind het heel leuk hoor.

De Minigames en al vind ik leuk.

Op de PSP heb ik nog niks gespeelt.

Hoe kunnen jullie weten als het fijn is?

Toch vind ik de DS beste. :)

Geplaatst:

Inderdaad wel met synchro eens =>> Hoe kan je weten dat de DS beter is dan PSP als de PSP nog niet uit is, Ja lezen maar dan speel je het nog niet ;)

Dus ik stem nu nog op de DS want ik heb nog niet gespeeld op de PSP.

Maar als ze allebei nog niet uit waren dan had ik gestemt op de PSP zoals ik het had gelezen.

Geplaatst:
Op de PSP heb ik nog niks gespeelt.

Hoe kunnen jullie weten als het fijn is?

Dat maken ze op uit wat ze gehoord en gezien hebben denk ik hé ..

@ Andyman; De PSP is al wel uit, en in bepaalde winkels in Nederland zelfs al te koop .. (die hebben hem besteld uit Amerika)

Geplaatst:

Mja, ik heb het niet zo op die kleine computertjes. Ik hou het wel gewoon bij de PC. :D Maar als ik wel zou kiezen was het wel de PSP geworden.

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

ik wil ze allebie eerst koop ik de PsP voor Gta en de extra functies

en later koop ik een Nintedo ds met... (het klinkt kinderachtig maah het lijkt me wel vet :puh: ) Nintendogs :puh:;)

Geplaatst:
Nitendo heeft zo'n kinderachtige games...

:schater:

Je vriendjes na-praten. Nintendo maakt de beste games, dat is over het algemeen bekent. Ze doen tenminste iets anders dan Microsoft en Sony. 8)

Geplaatst:

Ik kies voor de PSP. Of ik hem ga kopen weet ik niet zeker, maar als ik een handheld koop, is het de PSP. Zeker weten!

• 8 maanden later...
Geplaatst:

Ik kies vvor de nitendo ds ,ik vind het gewoon simpeler als de psp ,ik heb de psp al gezien en je moet zoeken om de game te spelen dat is niet bij de nitendo ds :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...