Jump to content

Sony PSP / Nintendo DS

Wat heb jij liever?  

57 leden hebben gestemd

1. 1. Wat heb jij liever?

• Sony PSP
      67
    • Nintendo DS
      20

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik kies vvor de nitendo ds ,ik vind het gewoon simpeler als de psp ,ik heb de psp al gezien en je moet zoeken om de game te spelen dat is niet bij de nitendo ds :)

Syfes dit is nou bumpen. :puh:

Topic is al 8 maanden niet meer in gepost.

Kijk voortaan is naar de vorige post voordat je gaat posten.

Ontopic.

ik kies voor de sony psp.

Mooier scherm en je kan er ook muziek afbeeldingen filmpjes opzetten.

Je kan ook op internet en de sony psp heeft gewoon vele betere games zoals GTA LCS.

• Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Timovich

7

• TubS

5

• Mania-92

4

• The Godfather

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Beide natuurlijk.

De PlayStation Portable heeft zo z'n toptitels; Lumines, Grand Theft Auto: Liberty City Stories en Daxter. Maar de Nintendo Dual Screen heef het ook niet mis; denk aan Meteos, Tetris DS, Animal Crossing: Wild World en Mario Kart DS. Beide systemen werken perfect online en is internetten op mogelijk. De PlayStation Portable heeft wel een wat duurdere look, verplettert alles wat Nintendo ooit op de markt heeft gebracht qua graphics en je kunt er muziek, foto's en films opzetten. Hier betaal je dan wel het dubbele voor, maar weet dat de gemiddelde MP3-speler waar je muziek, foto's én films op kunt bezichtigen en beluisteren ook niet licht geprijst is. De Nintendo Dual Screen heeft een leuke functie dat er een microfoontje is ingebouw, zo kun je eigenlijk gratis bellen. Ik zie hier toekomst in.

Ik raad je de handheld aan waar je favoriete spellen op uitkomen, wat games verkopen uiteindelijk de handheld.

Geplaatst:

ik kies de psp

de ds heeft - vind ik - te veel kinderachtige spelletjes, te weinig bloed en wapens (mijn mening)

Én je moet de hele tijd van schermpje naar schermpje kijken, en ze zijn ook nog eens kleiner dan het psp scherm

Geplaatst:

Ik ga ook voor de PlayStation Portable, met een doelgroep van 18-24 jaar. Want er is een deftige GTA op en de graphics zijn ook zeer geslaagd voor Sony's eerste handheld.

De makers van de Nintendo Dual Screen richten zich meer naar een jongere doelgroep (vooral kinderen). Dat zie je ook aan de games; bijna of zelfs geen gewelddadige games.

Geplaatst:

Uhhh fout, Nintendo is voor alle leefdtijden...

Alleen maar omdat iets vrolijke kleurtjes hebt maakt het niet per defenitie ''kiddy''

Geplaatst:
Ik ga ook voor de PlayStation Portable, met een doelgroep van 18-24 jaar. Want er is een deftige GTA op en de graphics zijn ook zeer geslaagd voor Sony's eerste handheld.

De makers van de Nintendo Dual Screen richten zich meer naar een jongere doelgroep (vooral kinderen). Dat zie je ook aan de games; bijna of zelfs geen gewelddadige games.

Geweldadige games hoeven niet beter te zijn, jij voelt je daar alleen aan aangetrokken. Animal Crossing: Wild World, Tetris DS, Mario Kart DS, Metroid Prime: Hunters en Meteos zijn minstens zo verslavend, zonder al te veel geweld. Nintendo's games zijn soms kiddy, maar liegen er niet om. Er komen serieus asociaal veel toppers op de Nintendo Dual Screen uit, geloof me.

Nintendo staat eeuwen bekent om haar kiddy imago, maar ook om haar kern van innovatie en origineelheid. En daar kan Sony ook wel eens wat van leren...

Geplaatst:

Alleen maar omdat iets vrolijke kleurtjes hebt maakt het niet per defenitie ''kiddy''

Natuurlijk is het voor alle leeftijden, net als de PSP. Maar ik heb het over de doelgroep. Ik wil niet zeggen dat iemand buiten die doelgroep zich die handheld niet mag aanschaffen, anders zouden ze bijna geen succes hebben.

Geplaatst:

Natuurlijk is het voor alle leeftijden, net als de PSP. Maar ik heb het over de doelgroep. Ik wil niet zeggen dat iemand buiten die doelgroep zich die handheld niet mag aanschaffen, anders zouden ze bijna geen succes hebben.

In Japan is vooral de volwassen mens dol op de Nintendo Dual Screen.

Geplaatst:

ik kies voor de DS

de 2 schermen zijn gewoon veel vetter

ik heb zelf ook een PSP

maar ik speel er amper mee omdat er maar 1 scherm op zit en dat mis ik

en Nintendo is helemaal niet kiddy er zijn ook schiet spellen voor de DS en de GC :bonk:

Geplaatst:
ik kies voor de DS

de 2 schermen zijn gewoon veel vetter

ik heb zelf ook een PSP

maar ik speel er amper mee omdat er maar 1 scherm op zit en dat mis ik

en Nintendo is helemaal niet kiddy er zijn ook schiet spellen voor de DS

Ja, maar de graphics, controls etc. zijn veel minder.

Geplaatst:

De PSP ik vind de DS maar niks met dat touch screen en de PSP is gewoon mooier, meer functies, etc etc.

Geplaatst:

Functies die er al waren op andere dingen wat bij elkaar minder geld kost als een psp. Ik ga voor de DS, inovatie ftw!

Geplaatst:

psp natuurlijk!~!!!!

ik had eerst ds.. geef ik toe.

mnaar die was ik naar een week al beu

psp rulezz!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...