Koen729 Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Ik heb wel eens gelezen dat je Y of N (ja of nee) kan zeggen, maar hoe werkt het? Tegen wie dan? Ik weet alleen dat het soms in missies kan, kan het er ook buitenom? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 (bewerkt) Ik heb wel eens gelezen dat je Y of N (ja of nee) kan zeggen, maar hoe werkt het? Tegen wie dan? Ik weet alleen dat het soms in missies kan, kan het er ook buitenom? Deze optie kun je voor meerdere dingen gebruiken. Zo kun je positief (Y) of negatief (N) tegen een drugsdealer reageren. Bij beide opties wordt vriendelijk doch dringend verzocht aan de drugsdealer om weg te gaan. Daarnaast kun je het bijvoorbeeld ook gebruiken bij een hoer. Door positief te reageren zal ze bij jou in de auto stappen, met een negatieve reactie zal ze weglopen. @hieronder: Dan verschijnt er vanzelf een zwart vlak boven in beeld. Stel je voor, je staat op straat met je auto en er komt een hoer langs die je vraagt om mee te gaan. Bovenin het scherm verschijnt dan dat vlak wat betekent dat je ja of nee kunt zeggen. Bewerkt: 22 november 2007 door -Matthijs- Reageren
Koen729 Geplaatst: 22 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Maar hoe weet ik wanneer ik zoiets kan zeggen? Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 er was volgens mij ook iets in de grove street waar je ja of nee op kan antwoorden Reageren
MartyCeha Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Koen Ouwe rukker. Daar ben je weer Je kan alleen iets zeggen als er een opmerking over je wordt gemaakt door een andere ped. Ze kijken je meestal dan ook aan. Wat voor opmerking het is, hangt af van je sex-appeal, en dat hangt weer af van je kleding en auto waar je het laatst in reed. Heb je een hoog sex-appeal, dan krijg je dus een positieve opmerking (hey buddy, you're lookin' sharp), en met weinig sex appeal krijg je negatieve opmerkingen (hey man, you stink). CJ antwoordt op een positief commentaar als je op Y drukt: Heel vriendelijk zegt ie dat ie het aardig vindt. N: Hij zegt vriendelijk dat hij niet van zulke opmerkingen gediend is. Als je bij een negatieve reactie op Y drukt: CJ zegt vriendelijk dat hij niet van zulke opmerkingen gediend is. N: Fuck off. Als CJ niets terugzegt had te ped het tegen een ander of je reageerde te laat Reageren
tjoef Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Ook als je vriendin je mee vraagt voor *kuchje* "koffie" moet je op Y of N drukken. Reageren
Proximitus Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Dat je bij drugsdealers dezelfde antwoorden krijgt, komt omdat er eerst een optie in het spel zou zitten om je eigen drugs te dealen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 CJ is zwaar anti drugs en of je nu Y of N indrukt, CJ antwoord met Y onbeleefd, en met N heel onbeleefd. In verschillende missies moet je ook drugsdealers vermoorden (waaronder Big Smoke). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.