Emote V Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 hallo allemaal,, Ik krijg een hele rare foutmeldingen als ik het spel wil spelen..?? weet 1 van jullie hoe ik dit kan veranderen,, of kan verhelpen.. ik hoop het heel erg.. want mijn broertjj is helemaal gek van vrachtwagens en wilt het dolgraag spelen.. alvast bedankt!! Groetjes Mij Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 hallo allemaal,,Ik krijg een hele rare foutmeldingen als ik het spel wil spelen..?? weet 1 van jullie hoe ik dit kan veranderen,, of kan verhelpen.. ik hoop het heel erg.. want mijn broertjj is helemaal gek van vrachtwagens en wilt het dolgraag spelen.. Hey, Emote V! Welkom op het forum! Installeer eens de (nieuwste) patch 1.07. Deze verhelpt onder andere de foutmelding die je krijgt bij het starten. Laat ons even weten of het gelukt is. In ieder geval veel succes! Reageren
Emote V Geplaatst: 23 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2007 heey bedankt voor het reageren maar het werkt nogsteeds niet bij mij.. ik vind het erg jammer:( hopelijk heb jij nog wat te melden voor mij waardoor het anders wel zou kunnen lukken!! groetjes Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 heey bedankt voor het reageren maar het werkt nogsteeds niet bij mij.. ik vind het erg jammer:(hopelijk heb jij nog wat te melden voor mij waardoor het anders wel zou kunnen lukken!! groetjes Dat is jammer, ik had verwacht dat het probleem met de patch wel verholpen zou zijn. Volgens de beschrijving van de patch zou dit wel het geval moeten zijn, dus een beetje gek dat je die melding dan nog steeds krijgt. Maar goed, er zijn meerdere dingen waaran het eventueel zou kunnen liggen. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk, maar misschien kan jouw PC hem niet (goed) draaien. Achter op het hoesje vind je de minimale systeemeisen, hieraan moet jou PC minimaal voldoen wil je het spel kunnen spelen. Daarnaast vind je ook nog de aanbevolen systeemeisen, dit zijn de eisen waarmee aangeraden wordt om te spelen. Indien de PC voldoet aan alle eisen, kun je tot slot nog overwegen de nieuwste drivers voor je videokaart te downloaden. Mocht je het type niet weten, ga dan naar 'start' > 'uitvoeren' en typ in 'dxdiag'. Onder het tabblad 'beeldscherm' vind je je videokaart. Succes! Reageren
Emote V Geplaatst: 23 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2007 ik heb dat net gedaan.. en mijn computer voldoet ook aan alle eisen.. en ik heb ook de downloads voor mijn driver gedownload maar doet het nogsteeds niet ik krijg deze foutmelding nu: driver components mis-match. exit is the only option weet jij ook wat ik hiermee moet.. ECHT super bedankt dat je me hiermee wilt helpen;) groetjes Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 ik heb dat net gedaan.. en mijn computer voldoet ook aan alle eisen.. en ik heb ook de downloads voor mijn driver gedownload maar doet het nogsteeds niet ik krijg deze foutmelding nu: driver components mis-match. exit is the only option Dat lijkt erop dat het al een verouderde driver is óf dat het niet de juiste is. Op de site van Nvidia vind je meestal de juiste en meest recente driver(s). Aan te raden is om niet via Google naar drivers te zoeken maar altijd naar de site van de kaart zelf te gaan, aangezien je daar zeker bent van de juiste drivers. Om welke type videokaart gaat het overigens? Reageren
Emote V Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2007 het is me gelukt.. heel erg bedankt jongen!! Reageren
moechy Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) Als je nog vragen hebt omtrent de gameplay die kan in dit topic vinden Bewerkt: 3 januari 2008 door moechy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.