Jesperkaj Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Kan iemand mij de link geven van de orginele (niet die het forum gebruikt!) emoticons van IPB, want ik kan die niet vinden. Alvast Bedankt Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Hier kan je vele emoticons downloaden voor elke IPB. De standaard emoticons moet je anders maar even zoeken. Reageren
Thundercover Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Ik heb de standaard emoticons van IPB even samengevoegd in een RAR-bestand. Je kan hem vinden in de bijlage. Even uitpakken en veel plezier ermee! default.rar Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 23 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Bedankt, zijn er nog meer? Reageren
Wesley Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Bedankt, zijn er nog meer? Misschien zou je eens hier moeten zoeken: Invisionize.com. Op dat website vind je vele mods, en graphics, en overige dingen voor jou IP Board. Have Fun Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Bedankt, zijn er nog meer? Misschien zou je eens hier moeten zoeken: Invisionize.com. Op dat website vind je vele mods, en graphics, en overige dingen voor jou IP Board. Have Fun Jaja, dat weet ik, maar er was een site (dus niet invisionize.com) waar al die IPB smileys op stonden. Reageren
Donwell Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Even snel gezocht en hier heb ik wat voor je gevonden. Succes! Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Die zocht ik, bedankt iedereen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.