Gizmo71 Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Weet iemand een locatie van een Sanchez in Los Santos Reageren
Insane Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 bij mij stond er is een x een sanchez tegen de muur van het station in San Fierro. tegenover het tankstation waar je missies kan doen. Grtz Insane Reageren
Insane Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 in Los Santos heb k ze alleen rijdend gezien Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 NIET DUBBELPOSTEN ... :angry: GEBRUIK DE EDIT BUTTON PLZ!!!! :S 't niveau van de noobs hier is erg frustrerend! Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 (bewerkt) NIET DUBBELPOSTEN ... :angry: GEBRUIK DE EDIT BUTTON PLZ!!!! :S 't niveau van de noobs hier is erg frustrerend! hahah daar heb je gelijk in maar zo zijn veel mensen hier begonnen NOOBSTYLE @ Gizmo71 gebruik de zoekfuntie dan vind je de locatie ook Bewerkt: 10 januari 2005 door tupac Reageren
X-TX Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Er is geen sanchez in LS :lol: Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Er is geen sanchez in LS :lol: ik kom de sanchez wel vaker rijdend tegen in Los Santos in de kleine dorpjes en op het platteland en zelde in de stad Reageren
X-TX Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Er is geen sanchez in LS :lol: ik kom de sanchez wel vaker rijdend tegen in Los Santos in de kleine dorpjes en op het platteland en zelde in de stad Hij heeft het over de standplaats van sanchez en die is er niet, je kan hem wel vaak zien rijden in dorpen dat is waar. Er is wel een plek waar hij is in SF staat, dan kan je toch naar LS rijden en over die bergen enzo dat is wel leuk m'n favoriet zelfs als je bike skill vol hebt dan val je niet meer zo vaak. Ik ga me voertuigen binnenkort ook updaten dan komt die in de walktrough en dan kan je hem daar vinden. Reageren
Vinewood Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 de sanchez rijd heel vaak in red country in die dorpjes enzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.