GT-Aap Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2007 Ik kom absoluut niet verder met de missie Demolition Man. Kan ik hem aan iemand mailen zodat diegene hem voor me kan doen. Ik zou het geweldig vinde als iemand dit voor me wil doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2007 (bewerkt) Als je je savegame in dit topic post wil ik hem graag voor je doen. Je kan je huidige bericht ook wel bewerken, je savegame erbij zetten (mijn documenten-->Vice City Userfiles), dan doe ik hem ook. Dan kan een aardige moderator hem dan samenvoegen Gehaald: Demoliton Man Beloning: $1.000 Overig: Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Nog veel plezier met Vice City Bewerkt: 23 november 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GT-Aap Geplaatst: 23 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 november 2007 Als je je savegame in dit topic post wil ik hem graag voor je doen.Je kan je huidige bericht ook wel bewerken, je savegame erbij zetten (mijn documenten-->Vice City Userfiles), dan doe ik hem ook. Dan kan een aardige moderator hem dan samenvoegen Bedankt, ik heb hem in het topic gezet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.