snelwegfreak Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 (bewerkt) Wie kan voor mij de Driving School ff afmaken en Jizzy doen? versie 1.0 thanx GTASAsf1.b Bewerkt: 23 november 2007 door snelwegfreak
-Matthijs- Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 (bewerkt) Jizzy - Mission Passed! Beloning: $3000 - Respect + Driving School - Alles goud! Beloning: Hotknife - Driving Skill + De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 23 november 2007 door -Matthijs-
snelwegfreak Geplaatst: 23 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2007 (bewerkt) Sorry, ik ben verder gegaan en bij deze file hoef je alleen maar de driving school te doen -SORRY- GTASAsf1.b Bewerkt: 23 november 2007 door snelwegfreak
Bling Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Zou je er dan ook even bij kunnen vermelden wat wij precies onder "verder gegaan" kunnen verstaan? Heb je enkel de missie "Jizzy" zelf gehaald, of zijn er ook andere zaken die je in deze savegame behandeld hebt (en dus niet in de savegame van -Matthijs aanwezig is)? Het is namelijk niet echt fair om - wanneer je zelf nauwelijks nieuwe voortgangen hebt behaald - iemand onnodig aan het werk te zetten.
snelwegfreak Geplaatst: 23 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Nou kijk, Jizzy en Driving school lukte niet, dus heb ik het gevraagd. Maar Jizzy lukte net wel en ik heb alweer een aantal missies daarna gedaan, zit nu al in LV dussuh sorry
-Matthijs- Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 (bewerkt) Driving School - Alles goud! Beloning: Hotknife - Driving Skill + De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 23 november 2007 door -Matthijs-
Recommended Posts