Jump to content

Een game met dominosteentjes

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey iedereen!!!!

Ik ben gefascineerd door domino's te maken. Bestaat er zo nergens op het internet een spel waar je ook dominobanen kunt maken?

Geplaatst:
Daarvoor heb je ook 3D Studio Max nodig. Dat is een programma en wat GTA-Fan je gaf is geen spel, maar een soort add-on voor 3DSMax. Hierbij kan je reactor gebruiken om een soort domino effect te krijgen. Helaas kost het programma 3550$.

Kijk anders even op:

http://www.dominoday.nl/page/?item=game

Die is ook niet gratis, eerst moet je jezelf registreren en daarna moet je om 2 keer het spel te kunnen spelen iets van 2 euro via telefoon betalen om mee te mogen doen.

Wat je het beste kan doen is:

- ff googlen of je ergens een gratis versie tegen komt.

- gratis demo versie van 3d studio max downloaden en hopen dat hij erop werkt.

- (TIP) met echte dominostenen een baan maken, is toch veel leuker als voor de computer doen of heb ik dat nou ^_^

Geplaatst:

Het kan met scetshup en dan de plug-in sketshypyhigx (ofzow) want dan kan het ook (zoek maar op youtube naar filmpjes)

Geplaatst:

Heel erg bedankt! Ik heb er een filmpje over gevonden :

. Maar welke programma's moet ik downloaden en kunnen jullie een link naar de download sturen? Is het allemaal gratis?
Geplaatst: (bewerkt)

Waar kan je dat downloaden wat kees had gevonden?

EDIT: Al gevonden ^_^

Bewerkt: door -eend-
Geplaatst: (bewerkt)

@-eend-: je moet op de link bij de uitleg van het filmpje gaan en dan staat er vanboven: "Game: (...)" en op die (...) moet je drukken. ik vond het eerst ook niet:p.

Als ik het wil uitpakken komt er bij me te staan: bestand is van ongekende grote of beschadigt

Bewerkt: door tjoef

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...