Scarface92 Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Type: Avatar Stijl: Gewoon.. Grootte: 64x64 en 15 KB. Afbeelding: Geen Tekst: Ik wil gewoon een simpele avatar,met in het midden mijn naam in de lettertype van GTA styl. Rand: 1 px,zwart Kleuren: Een blauwe achtergrond. Render (optioneel): Extra (optioneel): Geen Veel succes!
2fast{0} Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 (bewerkt) Dit is niet moeilijk ik zal wel wat maken. Achtergrond gewoon zwart ? Hier je avatar, nog wensen ? --> PB me dan ! Had je naam maar schuin gezet aangezien je naam zo lang is. Bewerkt: 23 november 2007 door 2fast{0}
Scarface92 Geplaatst: 23 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2007 (bewerkt) Dit is niet moeilijk ik zal wel wat maken. Achtergrond gewoon zwart ? Hier je avatar, nog wensen ? --> PB me dan ! Had je naam maar schuin gezet aangezien je naam zo lang is. Bedankt,hij is top! Edit: Hij is te groot.. Zou je hem kunnen verkleinen? Bewerkt: 23 november 2007 door GrandTheftTwanO
2fast{0} Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 (bewerkt) Dit is niet moeilijk ik zal wel wat maken. Achtergrond gewoon zwart ? Hier je avatar, nog wensen ? --> PB me dan ! Had je naam maar schuin gezet aangezien je naam zo lang is. Bedankt,hij is top! Edit: Hij is te groot.. Zou je hem kunnen verkleinen? O, de grootte, niet naar gekeken. Ik Edit hem zo wel. [EDIT] Hij is verkleind naar 14,8 KB als het nu niet goed is dan weer ik het niet. Bewerkt: 23 november 2007 door 2fast{0}
Scarface92 Geplaatst: 23 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Dit is niet moeilijk ik zal wel wat maken. Achtergrond gewoon zwart ? Hier je avatar, nog wensen ? --> PB me dan ! Had je naam maar schuin gezet aangezien je naam zo lang is. Bedankt,hij is top! Edit: Hij is te groot.. Zou je hem kunnen verkleinen? O, de grootte, niet naar gekeken. Ik Edit hem zo wel. [EDIT] Hij is verkleind naar 14,8 KB als het nu niet goed is dan weer ik het niet. Hij is perfect!
Recommended Posts