Jump to content

De 'Merit' wie vind 'm?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben al dagenlang op zoek naar de Merit ( http://nl.wikigta.org/wiki/Merit_%28GTA_San_Andreas%29 ). Reden? Wel ik heb deze auto gemod (Jaguar XJ8) en wil'm dus zo snel mogelijk vinden. Op GTA WIKI wordt er vermeld dat de auto geen vindplaats heeft. Dit maakt de zaak dus nog moeilijker, waarop ik GTAForum.nl heb geraadpleegd...

Het zou me verheugen als er iemand weet waar de auto ergens rondrijdt...

dankje :)

Bewerkt: door m3o
Geplaatst:

Hij rijdt wel vaker rond in de industriële gebieden van Las Venturas. In een paar missies van de Mafia kom je dit voertuig ook tegen, en je kan het verder nog met de CarSpawner spawnen ;)

Deze auto rijdt gewoon rond door de straten van San andreas, je moet gewoon puur geluk hebben, wil je hem tegenkomen. Jou progamma komt me niet bekend voor maar met deze carspawner moet het zeker lukken ;)

Edit: MartyCeha was me voor.

Bewerkt: door m.r.gido
Geplaatst:

Lastig als een voertuig geen vindplek heeft, want dan hij is hij op de weg natuurlijk amper te vinden (zeker als je hem net nodig hebt). Naast het feit dat je een spawner kunt gebruiken (zie MartyCeha's bericht), kun je ook nog een andere mogelijkheid gebruiken.

De voertuigen kun je in een paar groepen verdelen, zoals rijk en arm. De Merit valt onder de groep 'business', ofwel de zakengroep. Ik raad je aan om in andere voertuigen te rijden die ook in die categorie vallen, zoals de Fortune, Sentinel of de Feltzer. Daarmee vergroot je namelijk de kans dat er voertuigen van die categorie om je heen spawnen, en dus vergroot je ook de kans om de Merit tegen te komen. Veel succes met zoeken! :)

Geplaatst:

Ten eerste bedankt voor deze supersnelle antwoorden met nuttige oplossingen!!!!!

Ten tweede, Matthijs, dit wist ik nu eens echt niet!! Bedankt om het te vermelde ;)

Het is mij gelukt om Merit te vinden via die Car Spawner, maar ik heb opgemerkt dat de gedownloade Merit (Jaguar XJ8) niet echt mooi is (bovenop een groot bestand, dus het blokkeert af en toe).

Nou het probleem is nu dat ik per ongeluk in mijn back-up GTA 3.img heb zitten prutsen en ik heb nu de originele merit.txd en merit.dff niet meer staan...

Bestaat er een site met wat backup bestanden van GTA SA? Of wil iemand zo vriendelijk zijn om de 2 originele merit bestanden te uploaden a.u.b.?

dankje ;)

Bewerkt: door m3o

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...