[XII]Extent Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 (bewerkt) Reinstall ASE.. Als die is geinstalleerd: View > Options > Games > Not installed Zoek naar: Multi Theft Auto Doe 'auto-search'. Kies als je standaard hebt gedaan: "C:\Program Files\Multi Theft Auto\MTAClient.exe" Werkt het nog niet kijk of je mtaclient wel naar de gta game verwijst... Bewerkt: 12 januari 2005 door [XII]Extent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Trouwens moet dit niet in Help? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 eej, kijk deze foutmelding! kan iemand mij helpen hij doet het 1 of 2x en dan krijg ik dit! kan iemand me helpen? groeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShadowOps Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 installeer alles opnieuw en mischien doet ie het dan.. ik had eerst mta 0.3 gedownload en toen deed ie het ook niet! maar toen zag ik op www.gtagames.nl dat mta 0.41 er op stond had ik gedownload geinstalleerd en toen kon ik online spelen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 ik heb hem al tig keer opnieuw geinstalleerd! en het helpt niks! en ik heb MTA 0.4.1. en al die andere dingen die je nodig hebt groeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MPlay Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Ik wil ff laten weten dat hij het bij mij weer doet! B) +Dat ik van mijn caps lock verslaving af ben maar je kan voor overige errors natuurlijk dit topic blijven gebruiken! Bye :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 kan iemand mij nog ff antwoord geven over hoe het komt? groet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.