Sef Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 (bewerkt) Hallo, Ik stak zonder na te denken mijn MS Pro Duo in een SD kaartlezer van mijn laptop. Nu zit die vast, en ik krijg hem er niet uit. Ik heb al met tandenstokers geprobeerd. Wat moet ik nu doen? Computerwinkel bellen? Of is ie voor goed kwijt? Of zijn er andere trucs? Sef Bewerkt: 23 november 2007 door Sef Reageren
T@rget Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Ik had hem even naar de computer zaak gebracht. Je wilt neem ik aan niet je memory stick beschadigen dus je kunt het het beste even professioneel aan pakken. Ik denk dat ze hem daar even open schroeven en dat heb je je kaart terug Reageren
Joriz Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Kost dat geld? Als je hem in die winkel hebt gekocht en er een goede garantie en service bij zit zal het wel meevallen. Laptops zijn echter heel makkelijk open te schroeven (controlleer eerst of je service en garantie niet verloopt). Iemand die een beetje technisch is haalt zo het toetsenbord of de onderkant er vanaf waarna je gewoon het kaartje aan de anderekant er voorzichtig uit kan halen (zie ook documentatie laptop voor openschroeven). Reageren
Sef Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Ik ben naar de computer winkel geweest, daar wilde ze hem niet open maken. Ze waren bang het te beschadigen. Jammer, want nu ben ik gamesaves van missies van Vice City Stories kwijt waar ik uren lang mee heb zitten priegelen... Maar, ik heb de fabrikant van mijn laptop nu een mail gestuurd. Ik wacht geduldig op antwoord... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.