Jump to content

Catilna missie's

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb al 3 missie's geprobeerd, met dat wijf zegt steeds dat ze niet van me houd. en in Los Santos pikken ze me ook al niet! Hoe doe je alle missie's te werk?

Graag antwoord met uitleg, ik ben jullie zeer dankbaar!

POINT 48

Geplaatst:

In de story line houdt ze eest van je en dan haat ze je, dus op zich is dat normaal. Maar die missie kun je gewoon in willekeurige volgorde doen. Als je ze maar haalt ;)

Geplaatst:

Dat ze niet van je houdt is geen probleem hoor! Catalina is een behoorlijke bitch, dus als je haar kan dumpen moet je dat zeker doen :7 . Wat betreft die missies raad ik je als eerste aan om even de missie beschrijvingen op WikiGTA te lezen: >>klik<<. Als het dan nog niet lukt horen we dat wel weer. Succes ^_^

Geplaatst:

Ik heb een goede volgorde voor je om de missies te starten , eerst is het handig om Tanker Commander te doen aangezien deze het dichtste bij is bij het café waar je de eerste Catalina missie start. Daarna zou ik als tweede de missie Local Liquor Store doen , aangezien dat de enige westelijke Catalina missie is. Als derde zou ik de missie Against All Odds doen , aangezien deze het dichtste bij Catalina's huisje is en het is een van de makkelijkste Catalina missies. En als laatste zou ik de missie Small Town Bank doen , want deze missie is het verste weg van Catalina's huisje en het is ook de moeilijkste Catalina missie waarin je veel politie agenten moet neer schieten. Succes met de Catalina missies. ;)

Geplaatst:

Oké ik heb ze alle drie gehaald, behalve Tanker Commander, want daar zitten die rotventjes met een auto achter je aan.

Moet je een échte weg of een zandweggetje volgen??

Geplaatst:

Het makkelijkste is toch via de verharde (asfalt) wegen te rijden. Op de (hobbelige) zandwegen loop je meer risico dat de trailer eraf valt en als de trailer eraf valt is de missie mislukt, je krijgt geen tijdslimiet om 'm weer aan te koppelen zoals bij de Trucking Missies.

Neem in het begin de rechter weg rechtdoor (er zijn daar 2 wegen 1 links en 1 rechts). Ik raad je aan om stevig door te rijden en die andere auto te negeren, rem iets af in de bochten en neem deze zo ruim mogelijk anders zou het kunnen dat de combinatie gaat scharen en je de trailer verliest. Aan het eind, vlakbij RS Haul, moet je de bocht ook zo ruim mogelijk nemen zodat je direct in de rode marker kan rijden. Succes ^_^

PS: Een andere optie is om die 2 kerels in de auto eerst dood te schieten door de voorruit, dan heb je alle tijd om de missie te voltooien.

Geplaatst:
Het makkelijkste is toch via de verharde (asfalt) wegen te rijden. Op de (hobbelige) zandwegen loop je meer risico dat de trailer eraf valt en als de trailer eraf valt is de missie mislukt, je krijgt geen tijdslimiet om 'm weer aan te koppelen zoals bij de Trucking Missies.

Neem in het begin de rechter weg rechtdoor (er zijn daar 2 wegen 1 links en 1 rechts). Ik raad je aan om stevig door te rijden en die andere auto te negeren, rem iets af in de bochten en neem deze zo ruim mogelijk anders zou het kunnen dat de combinatie gaat scharen en je de trailer verliest. Aan het eind, vlakbij RS Haul, moet je de bocht ook zo ruim mogelijk nemen zodat je direct in de rode marker kan rijden. Succes ^_^

PS: Een andere optie is om die 2 kerels in de auto eerst dood te schieten door de voorruit, dan heb je alle tijd om de missie te voltooien.

Ik kies de tweede. bedankt KoE_Mzungu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...