PersianPride Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Als ik hem opstart komt er eerst even een intro filmpje en dan komt deze error! wat moet ik doen Alvast bedankt Reageren
The Wizard Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Is het wel een legaal dvd anders kunnen [mogen] we je niet helpen mvg The Wizard Reageren
PersianPride Geplaatst: 23 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Ja is legaal Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 wat moet ik doenWelkom op het GTAForum PersianPride Allereerst moet je even >>hier<< kijken of jou systeem wel voldoet aan de minimale systeemeisen. Daarnaast is het sowieso wel handig als je wat meer informatie over je systeem geeft. En dan met name welke grafische kaart je gebruikt en welk besturingssyteem jouw PC aanstuurt. Reageren
Wrieh Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 ik heb wel eens gehoord dat als je een ATI Videokaart heb een of andere game driver moest downloaden. Maar dit weet ik niet zeker. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Dit kan betekenen dat je Videokaart niet goed genoeg is voor GTA San Andreas , aan je hardeschijf en aan je ram geheugen ligt het niet. Want GTA San Andreas is bij jouw al geinstaleerd , ook handig is om wat Videokaart Drivers te downloaden. In ieder geval succes! Reageren
PersianPride Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Ik ben bang dat je geen gelijk hebt want op SystemRequiremtsLab Staat dat ik het wel aan kan Kijk maar : Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Ik ben bang dat je geen gelijk hebt want op SystemRequiremtsLab Oke, maar dan kan een driver nog wel nuttig zijn. Ik zie dat je een GeForce 6100 hebt, dus daarvoor raad ik je aan een driver te downloaden. Eerst gaan we naar de site van Nvidia. Vervolgens gaan we naar 'download drivers'. Dan heb je keuze uit twee opties: 1) je kunt je kaart zelf opzoeken of 2) je kunt je kaart laten opzoeken, zodat automatisch de juiste driver erbij wordt gezocht. Ik raad je aan van die laatste optie gebruik te maken. Als er een driver voor je gevonden is, ga dan nog wel naar 'pruduct supported' om te kijken of jou videokaart er tussenstaat. Veel succes! Reageren
PersianPride Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Ik heb een driver gedownload en geinstaleerd en Deamon tools afgesloten maar hij doet het nogsteeds niet en ik wil het echt graag spelen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Heb je al geprobeerd om GTA San Andreas opnieuw te instaleren? Zo nee dan zou ik dat eerst eens proberen , want een schone instalatie kan altijd helpen. En heb je Direct X versie 9 al geinstaleerd? Als je je GTA San Andreas CD-rom in de computer stopt dan kun je uit een aantal opties kiezen , een daarvan is om Direct X versie 9 te instaleren. Reageren
PersianPride Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) Bedankt Het is gelukt Thank You DenkaanHenk & De rest die er moeite voor deed Bewerkt: 24 november 2007 door PersianPride Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.