Jump to content

nokia 6555


michael50000

Recommended Posts

hoi,ik vroeg me af of jullie denken dat de nokia 6555 zowel voor mannen of vrouwen kan dienen of die enkel voor vrouwen is?het is misschien een stomme vraag maar ik wil gewoon jullie mening weten,en een tweede vraag is of er gsm's zijn die meer dan maximum 250€ kosten die jullie mij aanraden?

nokia_6555_umts_einsteigerhandy.jpg

nokia_6555_3.jpg

[/img]

Bewerkt: door michael50000
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt dat het voor mannen is en vrouwen, tenslotte is toch die mobiel zwart. En als je naar die mobiel kijkt lijkt voor een meisje of een jongen. Dus dat is mijn mening :) .

(PS) Wel handig zo'n klokje op je mobiel.

>>> Door Ikkes: Overbodige quote verwijderd, denk hier voortaan aan ;) .<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ziet er nou niet echt vrouwelijk uit ofzo, mooi strak, ik vind dat jij hem ook gewoon kan gebruiken hoor,

en ik denk dat de iphone wel boven de €250 zit :D, ziet er mooi uit maar de touch is

Bewerkt: door Donald-Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan je aan een mobiele telefoon zien dat hij voor vrouwen is :bonk: ? Parkeert het apparaat dan slecht in? Praat het ding teveel? Houdt het van winkelen? Geen enkel idee :clown: Dit toestel ziet er gewoon mooi en strak uit en als je hem wilt kopen zou ik het gewoon doen.....

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan je aan een mobiele telefoon zien dat hij voor vrouwen is :bonk: ? Parkeert het apparaat dan slecht in? Praat het ding teveel? Houdt het van winkelen? Geen enkel idee :clown: Dit toestel ziet er gewoon mooi en strak uit en als je hem wilt kopen zou ik het gewoon doen.....

Lief schaap. Er zijn tegenwoordig echt speciaal telefoons voor vrouwen. Daarmee kan je je ongesteldheids periodes bijhouden. En die zijn of course roze met veel bling bling

Link to comment
Delen op andere websites

Goede telefoons ónder de €250:

- Nokia N70

- Sony Ericsson W810i

- Sony Ericsson K800i (bol.com €249)

- Samsung D900i (€219 bij bol.com)

- Nokia 6233

Ik heb de 6555 nooit gebruikt of vastgehouden, dus ik weet niet of hij beter/slechter is in gebruik, maar de hierboven genoemde telefoons zijn allemaal toppers en hebben hogere specificaties.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan je aan een mobiele telefoon zien dat hij voor vrouwen is :bonk: ? Parkeert het apparaat dan slecht in? Praat het ding teveel? Houdt het van winkelen? Geen enkel idee :clown: Dit toestel ziet er gewoon mooi en strak uit en als je hem wilt kopen zou ik het gewoon doen.....

Lief schaap. Er zijn tegenwoordig echt speciaal telefoons voor vrouwen. Daarmee kan je je ongesteldheids periodes bijhouden. En die zijn of course roze met veel bling bling

Dat vind ik dus echt de grootste onzin wat de telefoon-mensen ooit hebben bedacht.. ladyphones :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind niet dat de nokia 6555 een mannen of een vrouwen telefoon is hij is voor iedereen die hem wil hebben een ladyphone is meer een met bling bling en een vrolijk kleurtje rood of geel of roze

Bewerkt: door The Wizard
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...