Rullez Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Beste mensen, ik heb al een paar maanden Vista. Maar echt tevreden ben ik niet. Dus krijg ik over een paar maanden weer XP. Maar telkens als ik nu mijn PC afsluit geeft hij ALTIJD updates aan. Terwijl mijn ouders dit niet hebben. Wat zou dit kunnen zijn? Reageren
DJRobin Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Je kunt het wel uitzetten. Reageren
Thundercover Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Bedoel je Windows Updates? Die zou ik juist installeren, want er worden veel lekken gedicht en functies verbeterd, hoewel dat laatste zich vaak onder de 'motorkap' bevindt. Je kan ook instellen dat Windows deze automatisch download en installeert. Het is wel handiger om aan te geven om wat voor updates het gaat, want dat kan ook van een ander programma zijn. Reageren
Rullez Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Je kunt het wel uitzetten. Tja het gaat wel om beveiliging... Dus heb ik het ietjes anders aangepakt. Nu zoekt hij automatosch update op zaterdag op 12:00. Inplaats van elke dag. Bedankt allemaal. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.