Jump to content

SA Kopieëren

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn SA CD is een beetje raar, opnieuw installeren wil ie niet maar afspelen gaat wel (misschien heeft het met die kras te maken). Maar dat even terzijde. Ik wilde San Andreas op de PC van mijn zusje krijgen. Hij installeerde niet meer, dus heb ik heb ik alle bestanden op een CD gezet en heb ik alles gekopieerd. Dat werkte. Nu heb ik SA op die van mijn vader gezet (op precies dezelfde manier), maar dit werkt niet. De computer voldoet zeker weten aan alle hardwarevereisten.

Geplaatst: (bewerkt)

Dan laat ik het zien :)

Net even met de webcam genomen.

Oh ja, en ik heb niet de CD gekopiëert, maar gewoon de installatiemap van SA, en die op een externe harde schijf gezet. En die toen op de pc van mijn zusje gezet. Dat werkte. Op die van mijn pa werkte het niet.

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Ik ken de installatie procedure van SA niet exact, maar het zou mij niets verbazen als er ook aanpassingen worden gemaakt in het register. En misschien worden er ook wel bestanden in andere mappen geplaatst voor beeld en/of geluid. Dus zoek in ieder geval naar register verwijzingen m.b.t. SA in je register en voer die ook in op de PC's van je zusje en je vader. En anders de DVD lenen van een vriend o.i.d., succes ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...