danny11 Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 ik heb van vrienden gehoord dat er een fast to furius wagen in het spel zit B) of is dat de super gt of een andere? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 je kunt wel een paar wagens tunen....in een soort 2fast 2furious wagen. dat zijn de Flash - Jester - Sultan - Elegy - Saturn en de Stratum je moet dan met 1 van de wagens naar Arch angels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny11 Geplaatst: 10 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 je kunt wel een paar wagens tunen....in een soort 2fast 2furious wagen.dat zijn de Flash - Jester - Sultan - Elegy - Saturn en de Stratum je moet dan met 1 van de wagens naar Arch angels wat is dat dan eigelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 wat tunen is?? dat is verbouwen denk aan bumper, side kirts, spoilers enz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny11 Geplaatst: 10 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 wat tunen is?? dat is verbouwen denk aan bumper, side kirts, spoilers enz ja dat weet ik wel maar ik bedoel Arch angels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Wheels Arch Angels is de Tuningshop in San Fierro, San Andreas. Hij unlocked nadat je missie's voor Wang Cars gedaan hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Wheels Arch Angels is de Tuningshop in San Fierro, San Andreas.Hij unlocked nadat je missie's voor Wang Cars gedaan hebt. eej bedankt voor de tip, ik wist volgens mij niet dat hij daar stond, maarjah tis wel lang geleden dat ik in san fierro was :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lazlow Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Met die nieuwe code dat alle auto's veranderen in zeldzame sportauto's. Daar heb je een auto die wel iets wegheeft van The Fast And The Furious. Lazlow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 (bewerkt) Met die nieuwe code dat alle auto's veranderen in zeldzame sportauto's.Daar heb je een auto die wel iets wegheeft van The Fast And The Furious. Lazlow Jij bedoelt zeker de Phoenix, is wel handig dat die er dan rond rijdt. Normaal rijdt hij nooit rond en kun je ham alleen op een omweg krijgen Maar met die code rijdt hij gewoon op de straat rond. En je kan hem behoorlijk mooi tunen bij een Transfender. Bewerkt: 11 januari 2005 door mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 je kan die phoenix ook krijgen als je die race doet bij de Wang Cars waar je met die auto moet rijden en dan tijdens die race naar je hideout gaan, in je garage doen en dan wachten tot de tijd voorbij is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Snadert Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 weet iemand die code toevallig uit z'n koppie?? B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 weet iemand die code toevallig uit z'n koppie?? B) http://www.gtasanandreas.nl/sacheats.php Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.