Jopper47 Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) Weet iemand wat dit is bovenin Shorside Valley? (Check bijlage) Bewerkt: 24 november 2007 door Johannes47 Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) Op mijn kaartje van GTA III staat ''Cedar Ridge Observatory''. Het is dus gewoon een sterrenkijk basis of iets dergelijks, ik heb wel eens geprobeerd daar te komen, maar volgens mij kan dat niet. Of misschien met de vliegende tank truuc wel. Verder is het niets bijzonders ofzo, maar gewoon een opvulling van de ruimte. ----- In dit topic vind je meer informatie over het ''Cedar Ridge Observatory'', en een manier om er te komen. Bewerkt: 24 november 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Jopper47 Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Op mijn kaartje van GTA III staat ''Cedar Ridge Observatory''. Het is dus gewoon een sterrenkijk basis of iets dergelijks, ik heb wel eens geprobeerd daar te komen, maar volgens mij kan dat niet. Of misschien met de vliegende tank truuc wel. Verder is het niets bijzonders ofzo, maar gewoon een opvulling van de ruimte.----- In dit topic vind je meer informatie over het ''Cedar Ridge Observatory'', en een manier om er te komen. Oke bedankt, Ik wist de naam niet van dat gebouw omdat ik een franse GTA 3 map heb. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.