gta michael Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) Zoals jullie wellicht hebben kunnen lezen is mijn naam dus Michael en woon ik in Amsterdam. Naast het spelen van GTA-spelen, is mijn tweede passie LOWRIDERS. Zelf hebben we een Cadillac Fleetwood-lowrider en zijn we lid van Majestics. Iemand de dvd Sunday Driver gezien? Meer mensen van hier die van lowriders houden? Als jullie meer foto's willen zien, laat maar weten. Ik heb er honderden. Me and Twin (president of Majestics, chapter Compton) Bewerkt: 24 november 2007 door gta michael Reageren
LBG Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Ik vind het wel mooie auto's, alleen goude velgen, hydrolics en rare paintjobs hoeft van mij niet. Reageren
Kyl-El Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 gouwe velge en hydraulics zijn toch het mooiste man geak Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Dze vind ik zelf het mooist: Reageren
Sandra Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Ik vind lowriders ook heel mooi om te zien. Vooral die hydraulics dan. Dit is mijn favo lowrider : Reageren
The GamerII Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Als jullie meer foto's willen zien, laat maar weten. Ik heb er honderden. Ik zou heel graag wat mooie Lowrider foto's willen zien. Reageren
LBG Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) Dze vind ik zelf het mooist: Ik vind dat er uitzien alsof hij veel te hard door de bocht is gegaan en niet meer terug kan. Hydraulics is natuurlijk wel leuk om te hebben, maar ik vind het niet mooi. Bewerkt: 24 november 2007 door LBG Reageren
MartyCeha Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 '64 Chevrolet Impala Reageren
PrI3sT Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 technisch gezien kun je onder elke auto hydraulics zetten maar men gebruikt meestal van die amerikaanse platte pimpbakken Reageren
Naudin Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 dat kan toch niet goed voor zo'n auto zijn? Reageren
gta michael Geplaatst: 26 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Als jullie meer foto's willen zien, laat maar weten. Ik heb er honderden. Ik zou heel graag wat mooie Lowrider foto's willen zien. Voor een reisverslag (met vele foto's van lowriders) zouden jullie anders hier eens kunnen kijken: http://www.dutchlowriderforum.nl/viewtopic...asc&start=0 . Reageren
Sdajafol Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Ik vind de auto's op zich wel erg gaaf, en hydrolics zijn leuk om te showen. Alleen alle gangsta dingen die eraan verbonden zitten trekken mij niet echt. Niks mis met lowriders, alleen geef mij maar Harley Davidson Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 dat kan toch niet goed voor zo'n auto zijn? Daarom is het ook verboden om mee te rijden in Nederland.. Het is niet erg goed voor de vering (Hoewel deze wel word aangepast) en het heeft grote invloed op het rijgedrag van de auto.. Maar toch blijft het echt vet! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.