knikketias Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 mischien een beetje een domme vraag maar ik ben sinds kort weer gta2 aan het spelen, en ik ben vergeten hoe je een trein moet stelen.. ik hoop dat iemand mij daarmee kan helpen alvast bedankt, nick Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Ligt eraan welke console je hebt ( Console is : Computer, Playstation 1,2,3 etc...) , Ik heb zelf geen gta2 maar waarschijnlijk is het de- zelfde toets waarmee je in andere voertuigen steelt. Reageren
Svenie Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Ligt eraan welke console je hebt ( Console is : Computer, Playstation 1,2,3 etc...) , Ik heb zelf geen gta2 maar waarschijnlijk is het de- zelfde toets waarmee je in andere voertuigen steelt. Op de Playstation versie van GTA 2 zal je geen treinen vinden. Maar zoals Gekkie zegt zal je gewoon de 'instappen' knop moeten gebruiken om aan boord te komen. Voor de overige controls kan je hier een kijkje nemen. Reageren
knikketias Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) ik speel het op de computer en daar is de instap knop 'enter'. wat er dan gebeurd is dat je aan boord van de trein stapt maar hem nog niet steeld, druk ik als ik in de trein zit op enter gebeurd er niets (tenzij de trein stilstaat.. dan stap ik uit).. volgens mij moest je iets doen op het moment dat je aan boord zat. maar wat was dat ookalweer...? Bewerkt: 24 november 2007 door knikketias Reageren
Svenie Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 In GTA 1 kon het met de Ctrl toets. Probeer het daar eens mee. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Misschien kan Wikigta je een eindje op weg helpen. De Nederlandse '' Gta- kenners '' hebben dit zelf gemaakt en waarschijnlijk kan je er wel een beetje informatie op vinden. Reageren
knikketias Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) hmm van de gta wiki word ik niet egt heel veel wijzer. Met "ctrl" heb ik het geprobeerd maar lukt ook niet.. er moet tog ergens een knopje voor zijn... bedankt voor de reacties tot nu toe! Nick Ik hoop nogsteeds dat iemand mij een antwoord kan geven op deze vraag Bewerkt: 24 november 2007 door knikketias Reageren
Lantyz Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 De trein in GTA2 kun je simpelweg niet stelen, je kunt alleen meereizen. Waarschijnlijk kan je de trein niet kapen omdat de trein een heel stuk sneller dan die uit Grand Theft Auto gaat: je zou niet op tijd kunnen remmen als je een andere trein tegenkomt. Reageren
Houser Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 De trein in GTA2 kun je simpelweg niet stelen, je kunt alleen meereizen. Waarschijnlijk kan je de trein niet kapen omdat de trein een heel stuk sneller dan die uit Grand Theft Auto gaat: je zou niet op tijd kunnen remmen als je een andere trein tegenkomt. Klopt, is niet mogelijk. Reageren
TomHagen Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 De trein in GTA2 kun je simpelweg niet stelen, je kunt alleen meereizen. Waarschijnlijk kan je de trein niet kapen omdat de trein een heel stuk sneller dan die uit Grand Theft Auto gaat: je zou niet op tijd kunnen remmen als je een andere trein tegenkomt. Volgens mij komt het gewoon omdat die trein/metro onder de grond gaat en hoeken van 90 graden maakt ipv bochten Reageren
1974 Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 dit was toch alleen mogelijk in GTA1 als je op ctrl drukte als je je in de trein bevondt toch. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Volgens mij kon het ook door er gewoon heen te lopen? Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Ik wist niet eens dat je in GTA 1 de trein kon kapen, moet ik eens proberen Bedankt voor de tip! Reageren
1974 Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 (bewerkt) Ik wist niet eens dat je in GTA 1 de trein kon kapen, moet ik eens proberen Bedankt voor de tip! Ja het is wel grappig om te doen,maar als je niet op tijd remt en je komt een andere trein tegen dan is hetKABOEM . Bewerkt: 31 mei 2008 door 1973 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.