jumper01 Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Ik heb dus een paar mods in sa zitten , die werkte allemaal , daarna had ik er een copbike pocketbike en een yamaha r1 erin staan maar als hij nu aan het laden is minimaliseert hij en dan komt er dat van verzenden en niet verzenden ! Kan iemand me aub helpen ? Alvast bedankt. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Dat kun je op lossen door simpelweg GTA San Andreas te verwijderen , en GTA San Andreas opnieuw te instaleren. Dan is alles weer schoon , en dan doet je GTA San Andreas het weer. Reageren
K.O. Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Tsja maar dan ben je dus wel de werkende mods kwijt. Ik zou gewoon die Pocktbike en die Yamaha verwijderen en vervangen door backups van de originele bestanden (die je ongetwijfeld gemaakt hebt. Zo niet, kijk dan in het "Bestanden aanvraag"-topic.) Je kunt proberen ze opnieuw te installeren en kijken of ze dan wel werken. Zo niet, dan ligt het aan je installatieprocedure of aan de mod zelf. Ik weet niet precies waar je de mod vandaan hebt, maar op veel sites kun je ook reacties plaatsen bij mods. Kijk daar eens of meer mensen hetzelfde probleem hebben. Zo ja, dan ligt het dus aan de mod. Anders doe je toch iets verkeerd bij het installeren. Je gebruikt IMGTool neem ik aan? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Heb je back ups gemaakt? Zo ja , vervang de bestandjes dan weer terug. Mijn tip is , maak altijd back ups voordat je een mod instaleert. Want dan hoef je GTA San Andreas niet telkens opnieuw te instaleren als het fout gaat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.