tjoef Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 HULP! Ik heb perongeluk teveel bestanden in mijn gta3-bestand gezet . Het zit zo; ik had een hotrod gedownload en ik wil deze installeren, maar in het bestand zit 5 keer een Hustler.txd bestand Ik dacht dus(verschrikkelijk dom, ik weet het) dat die er alle 5 inmoesten. Ik zet ze erin en sla op(ik gebruik MultiIMG) en multiIMG loopt vast :s. Ik open Taakbeheer en sluit zo het programma af, maar als ik gta3 terug wil openen krijg ik de melding: "Kan DIR bestand niet vinden. C:/Programm files... En ik wil GTA open en tijdens het laden loopt hij vast(gta.exe werkt niet meer). Wat moet ik doen?? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Het is handiger om met IMG Tool 2 te werken , hier kun je IMG Tool 2 downloaden. Met Multi IMG heb ik zelf altijd problemen , en met IMG Tool 2 heb ik nog nooit problemen gehad. Hopen dat het nu wel lukt , en succes. Reageren
tjoef Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2007 In de readme staat dat het werkt met versie 2 en ik heb versie 1... En het werkt trouwens nog niet , ik krijg dezelfde melding. Ik denk dat ik mijn gta best eens terug installeer, nietwaar? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Voor GTA San Andreas versie 2 zijn geen mods , dat is vrijwel onmogelijk. Want Rockstar heeft de mogelijkheid om te modden weg ge haald in versie 2 van GTA San Andreas , dus de Mod zou het op versie 1 van GTA San Andreas moeten doen. Reageren
tjoef Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Nu heb ik een verschrikkelijk groot probleem: Ik heb san andreas opnieuw geïnstalleerd, maar als ik gta3 wil openen vie imgtool, krijg ik nog steeds diezelfde melding!! Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Nu heb ik een verschrikkelijk groot probleem: Ik heb san andreas opnieuw geïnstalleerd, maar als ik gta3 wil openen vie imgtool, krijg ik nog steeds diezelfde melding!! Dit komt denk ik omdat het gta3.img bestand niet verwijdert is bij de uninstall. Ik raad je aan om te uninstallen en dan ook de map GTA San Andreas te verwijderen, voor de zekerheid. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.